قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

دانلود رایگان قالب فلت سام و وودمارت

 





با این سیستم برای خریداران ایران تمز همراه با آموزش فعال سازی قرار گرفته است می توانید فعال کنید بعد از هر خرید به مشتری پیامک ارسال شود همچنین وضعیت سفارش مشتری را به خریدار پیامک کند. از طریق بخش تنظیمات قالب وودمارت وردپرس شما می توانید به تنظیمات بخش های مختلف سایتتان دسترسی داشته و اقدام به تغییر درآنها کنید. فلت سام تم فارست در حال حاضر توسط فروشگاه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته و شما با خیال راحت می توانید آن را در جهت زیبا تر کردن قسمت های مختلف سایت خود به کار گیرید. قالب وودمارت وردپرس جزء آن دسته از پوسته های وردپرسی است که به صورت اختصاصی روی راه اندازی فروشگاه اینترنتی تمرکز کرده است. این سیستم به این شکل است که شما که میتوانید برای یکسری از محصولات خودتان، یک هدیه را در نظر بگیرید که مثلا مشتری بعد از خرید، این هدیه را هم میتواند به صورت رایگان، دریافت کند. شایان ذکر است تمامی مشتریانی که در حال حاضر قالب را خریداری می کنند پس از ارسال به صورت رایگان اپلیکیشن در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب ...

آموزش کار با قالب وودمارت و فلت سام در وردپرس باران (۰ تا ۱۰۰)

 


زمانی که شما نسبت به دانلود قالب وودمارت فارسی اقدام می کنید افزونه ویژوال کامپوزر اصلی را نیز کنار آن دریافت خواهید کرد با این افزونه شما قادر خواهید بود صفحه های زیبا مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید و از خلق صفحات سایت توسط خودتون لذت ببرید. صفحات سبد خرید و پرداخت در این قالب به شکلی تخصصی طراحی شده و شما با استفاده از آن برای نمایش محصولات خود می توانید سبک های مختلفی را انتخاب کنید. مجموعه همکار وردپرس در اولین محصول اختصاصی خود یک قالب حرفه ای و تمامی عیار برای فروشگاه های آنلاین فروش فایل ( اعم از فروش قالب و افزونه ، فایل های psd ، کتاب و تمامی فایل های دانلودی) و سایر فروشگاه های فروش محصولات فیزیکی و ارسالی را برای شما ارائه کرده است که به راحتی می توانید با ان یک مارکت راست چین راه اندازی کنید. بله قالب وودمارت با صفحه ساز المنتور سازگاری کامل دارد و دارای المان های اختصاصی برای این قالب می باشد.آیا در قالب وودمارت امکان ایجاد مگا منو می باشد ؟


قابلیت سربرگ ساز این امکان را به شما میدهد تا سربرگ اختصاصی خود را در دو حالت دسکتاپ و موبایل بسازید . قالب وودمارت برای شما دموهایی آماده از هدر ها را ارائه می دهد که اگر بر روی هر کدام کلیک کنید همان دمو برای شما باز می شود و می توانید ویرایش های خود را انجام دهید. تم WoodMart بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند یک فروشگاه آیا قالب وودمارت با افزونه صفحه ساز المنتور سازگاری دارد ؟ به همین دلیل بررسی سازگاری قالب مورد نظر با افزونه های کاربردی، امر بسیار مهمی است. قالب فروشگاهی دینا کالا را با امتیاز حداکثری 4.95 در سایت ژاکت و همچنین بیش از 1500 خرید رضایت بخش میتوان به عنوان یک قالب بسیار عالی معرفی کرد. بدون شک خواهید دید که چگونه می توانند کار شما را به خوبی به مشتریان بالقوه نشان دهند.  

ادامه مطلب ...

ویژگی های قالب وودمارت چیست؟

 قالب وردپرس وودمارت یک قالب وردپرس فروشگاهی بسیار حرفه ای است که امکانات یک فروشگاه اینترنتی کاملا حرفه ای را برای شما فراهم می کند. قالب Be یکی از بهترین صفحه ساز ها را در خود دارد با دموهای متنوع و جذاب، سئوی خوب و سرعت بالا و پنل تنظیمات یک قالب مناسب برای انواع کسب و کارهاست. در انتها از کد تخفیف های شگفت انگیز خرید قالب وردپرس و هاست استفاده کنید. از جمله سایت های پیشنهادی برای پیادهسازی با این قالب میتوان به راه اندازی سایت فروشگاهی تجهیزات موبایل، فروشگاه اینترنتی تجهیزات کامپیوتر و شبکه، سایت فروش دوربین و سایر کالاهای دیجیتال اشاره کرد. باید با قسمت های مختلف این قالب آشنا شوید. اولین نکته مهمی که در این قسمت باید به آن توجه داشت این است که در فرایند فارسی ­سازی کردن قالب­ها ممکن است، بخش­های از این قالبها حذف گردد.


ادامه مطلب ...

پشتیبانی از ووکامرس برای طراحی سایت فروشگاهی

این یک راه حل بسیار مفید برای صاحبان و طراحان سایت است، زیرا شما با خرید قالب وودمارت، هم امکانات گسترده ای نسیبتان می شود و هم دموهای فراوانی را در اختیار خواهید داشت و می توانید از آن ها در طراحی سایت تان استفاده کنید.این دموهای رایگان در موضوعات مختلفی مانند محصول، فروشگاه، چندفروشنده، ورزشی و… اما برخی سایت ها نیز نسخه هایی از این قالب را به صورت رایگان منتشر کرده اند. جهت کاهش هزینه های کاربران تصمیم گرفتیم پکیج کامل قالب وودمارت را به افرادی که این دوره طراحی سایت با قالب وودمارت را تهیه می کنند هدیه بدهیم. بنابراین شما میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه ی خود، طرحی را جهت نمایش محصولات سایت خود برگزینید که دقیقا با نوع فعالیت فروشگاه شما سازگاری داشته باشد. شما نیز می ­توانید با دانلود قالب astra یکی از چندین میلیون کاربری باشید که آسترا را به محبوب ­ترین قالب وردپرسی دنیا تبدیل کرده اند.

  ادامه مطلب ...

قالب سون (the7) وردپرس شرکتی و چندمنظوره

  از آنجایی که قبلا یک نسخه پشتیبان را دانلود کرده اید، پوشه وودمارت سابق را با راست کلیک بر روی آن و انتخاب گزینه remove، حذف می کنید. از آنجایی که ممکن است بسیاری از مردم دانش فنی لازم برای راه اندازی سایت را نداشته باشند، 

باید نصب و راه اندازی قالب انتخاب شده آسان باشد و هر کس با هر میزان دانشی بتواند آن را نصب کند

ادامه مطلب ...