قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه Yoast SEO Premium پیکر بندی افزونه

افزونه Yoast SEO از سال 2008 منتشر شد و روز به روز توانست تا طرفداران بیشماری را در بین دیگر افزونه های سئوی وردپرس جلب کند و تبدیل به محبوب ترین افزونه سئو در این راستا گردید افزونه Yoast SEO Premium اگر شما نیز بازدید سایت و کاربران کسب و کارتان حائز اهمیت است یقینا ما این محصول را به شما معرفی میکنیم ! ساده ترین مثال سئو محلی برای یک رستوران در مشهد، کسب جایگاه در عباراتی مانند “رستوران در مشهد” یا “بهترین رستوران مشهد” می باشد. قصد داریم تا در ادامه مطلب به ویژگی ها ، کارکرد ، و همه ی امکانات افزونه حرفه ای سئو وردپرس اشاره کنیم با تعاریفی که ما در این مطلب و از این افزونه داریم شاید فکر کنید برای فروش و یا … به راحتی میتوانید با فعال کردن هرکدام، از آنها در سئو سایت و آپلود محتوا استفاده کنید.

در بخش پیشخوان افزونه yoast seo شما یک سری اعلانات مربوط به اپدیت افزونه و یا اطلاعیه هایی در مورد افزونه yoast seo در یافت می کنید و یا افزونه yoast seo اطلاعیه هایی مربوط به دوره های اموزشی سئو به شما نشون میده. نسخه پرمیوم افزونه یواست هنگام نگارش متن لینک های داخلی را به شما پیشنهاد می کند. درج لینک خارجی هرچند برای سئو مقاله و محتوا کارآمد است اما اجباری برای آن وجود ندارد.افزونه Yoast SEO Premium سایت یکی از راه هایی است که شما می توانید سایت خود را به موتور های جستجو بشناسانید و به او بگویید دقیقاً اجزاء سایت شما چه چیزی هستند و کجا قرار دارند. گراف دانش اگرچه سخت برای سایت های پارسی ساخته می شود، اما تکمیل اطلاعات این قسمت به شما کمک می کند در نتایج شانس خوبی برای درخشش داشته باشید. RSS: این قسمت به شما کمک میکند تا بهترین تنظیمات را برای فید RSS انجام دهید.

در واقع با امکاناتی که در این افزونه در اختیار شما قرار گرفته، با صرف اندکی زمان و استفاده صحیح از این امکانات، میتوانید این شانس را به وبسایت خود بدهید که افزونه Yoast SEO Premium در نتایج موتورهای جستجو پدیدار شده، به ارزش آن افزوده شود و از همین طریق بازدید آن نیز افزایش یابد. اگر به دنبال امکاناتی بیشتری هستید، میتوانید با پرداخت هزینهای، یواست خود را به نسخهی پرمیوم ارتقا دهید. اما اگر میخواهید بصورت کامل از تمامی امکانات آن استفاده کنید میتوانید نسخه پرمیوم آن را با یک سرچ ساده در گوگل پیدا کنید. 1. در نسخه پرمیوم این امکان را دارید که آدرسهای سایت را به صورت اصولی ریدایرکت کنید. یکی از مواردی که در سئو و بهینه سازی سایت مهم است نوشتن محتوای با کیفیت و اصولی با رعایت نکات سئو میباشد.

دانلود افزونه Yoast Seo Premium فارسی به مدیر سایت کمک کرده تا فایلهای robot.txt، htaccess و نقشه سایت را بروزرسانی کند. اما آیا این تعداد دانلود بیشتر نشان دهنده محبوبیت این افزونه سئو وردپرس است ؟ این نکته را در نظر بگیرد که الگوریتم افزونه سئو برای متنهای لاتین برنامهریزی شده است. در پلاگین پریمیوم سئو Yoast شما می توانید تا چهار کلید واژه مرتبط را وارد کنید. سعی کنید پاراگرافهای طولانی به کار نبرید و همچنین زیرهدینگها را به درستی در کل مقاله پیادهسازی کنید. همچنین در سربرگ های امکانات افزونه و ابزارهای وبمستر نیز میتوان تنظیماتی را اعمال کرد. در بخش شبکه های اجتماعی می توانید تنظیمات سازگاری سایت خود با فیسبوک ، گوگل پلاس و توییتر را انجام دهید. یکی از بزرگترین مزایای افزونه یوست همخوانای آن با محتوای فارسی است. در حالی که هیچ “مجازاتی” برای داشتن توصیف های متداول که بیش از حد طولانی است، وجود ندارد، اما ایده خوبی است که اگر می توانیدآنها را کوتاه نگه دارید.

https://yoast.jimdosite.com

آیا قالب وودمارت یا قالب فلت سام (بهترین کدام است؟)

شما می توانید بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرار دهید ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید. در قالب فروشگاهی زیبای قالب وودمارت از المان های جذاب برای طراحی آن استفاده شده تا این قالب وردپرس را برای کاربر بیش از پیش جذاب تر و چشم نواز تر نماید. بهره گیری از امکاناتی مانند افزونه صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر در کنار ابزار های جذاب طراحی آن به شما امکان ساخت صفحاتی با قابلیت های متنوع را می دهد. ممکن است که شما به عنوان یک طراح وب نیاز داشته باشید قبل از ورود به بازار کار برای تکمیل رزومه خودتون چندین وبسایت مختلف رو ایجاد کنید.

این قالب پتانسیل بالایی دارد و می توانید به سادگی برای راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی از آن استفاده کنید. از آنجا که هدف تیم بر مبنای موفقیت کاربران و سرعت بخشی به موفقیت آنان است پشتیبانی قالب وردپرس وودمارت نیز راهنمای آنان است و از هیچ کمکی برای آنان دریغ نمیکند… رنگبندی نامحدود: در قالب وردپرس فروشگاهی وودمارت میتوانید به صورت نامحدود رنگ کل المانهای سایت را تغییر دهید. با عناصر اختصاصی شما میتوانید محصولات را به حالت های مختلفی در صفحه های دلخواه خود نمایش بدهید. به راحتی محصولات خود را دسته بندی کنید و با نمایش عکس دسته بندی ها مشتریان را برای خرید بهتر راهنمایی نمایید. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد بخش فیلتر محصولات به صورت حرفه ای است که به صورت فارسی سازی شده و حرفه ای برای کاربران سایت قابل استفاده است ، برای بررسی این محصول در بخش دموهای فارسی به یک دسته بندی محصول مراجعه کنید.

بنابراین شما می توانید این المنت ها را به راحتی بردارید و در هر مکانی که تمایل دارید قرار دهید تا در سایت تان نمایش داده شود. در ان دوره به شکل کامل به شما آموزش میدهیم که چگونه میتوانید قالب را تهیه کنید , به صورت استاندارد ترجمه کنید , برای آن عنوان و کاور طراحی کنید و آن را به صورت حرفه ای پکیج بندی کنید و قالب را برای انتشار در مارکت های مختلف وردپرسی آماده سازی کنید.

منبع: https://www.linkedin.com/pulse/%25D9%2582%25D8%25A7%25D9%2584%25D8%25A8-%25D9%2588%25D9%2588%25D8%25AF%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA-%25D8%25A7%25D8%25AE%25D8%25AA%25D8%25B5%25D8%25A7%25D8%25B5%25DB%258C-%25D9%2581%25D8%25B1%25D9%2588%25D8%25B4%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587-%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2586%25D8%25AA%25D8%25B1%25D9%2586%25D8%25AA%25DB%258C-mojtaba-wpbaran