قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

پشتیبانی از ووکامرس برای طراحی سایت فروشگاهی

این یک راه حل بسیار مفید برای صاحبان و طراحان سایت است، زیرا شما با خرید قالب وودمارت، هم امکانات گسترده ای نسیبتان می شود و هم دموهای فراوانی را در اختیار خواهید داشت و می توانید از آن ها در طراحی سایت تان استفاده کنید.این دموهای رایگان در موضوعات مختلفی مانند محصول، فروشگاه، چندفروشنده، ورزشی و… اما برخی سایت ها نیز نسخه هایی از این قالب را به صورت رایگان منتشر کرده اند. جهت کاهش هزینه های کاربران تصمیم گرفتیم پکیج کامل قالب وودمارت را به افرادی که این دوره طراحی سایت با قالب وودمارت را تهیه می کنند هدیه بدهیم. بنابراین شما میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه ی خود، طرحی را جهت نمایش محصولات سایت خود برگزینید که دقیقا با نوع فعالیت فروشگاه شما سازگاری داشته باشد. شما نیز می ­توانید با دانلود قالب astra یکی از چندین میلیون کاربری باشید که آسترا را به محبوب ­ترین قالب وردپرسی دنیا تبدیل کرده اند.

  شروع یک کسبوکار اینترنتی با طراحی سایت فروشگاهی: اگر یک کسبوکار سنتی دارید، با مشاهده آموزش وودمارت میتوانید یک سایت فوقالعاده جذاب و حرفهای طراحی کنید و اینگونه به صورت اینترنتی هم فعالیت داشته باشید و به درآمدهای بیشتری دست پیدا کنید. برای راه اندازی سایت و طراحی سایت فروشگاهی با این پوسته ابتدا باید یک نسخه از آن را تهیه کنید. یعنی باید برای تهیه و استفاده از آن هزینه به شرکت سازنده پرداخت کنید. افزودن انواع فیلتر در فروشگاه قالب وودمارت یکی از کارهای مبهمی است که صاحبان فروشگاه اینترنتی با آن مواجه می شوند. این بلوک محصولات شگفت انگیز که از وب سایت دیجی کالا الهام گرفته شده را می توانید در دموی دیجی کالا قالب ما مشاهده کنید.نکته : با خرید قالب woodmart از سایت ما، شما به بسته نصبی دموی بالا دسترسی دارید و می توانید آن را بر روی سایت خود اجرا کرده و فروشگاه آنلاین تان را به راحتی و چند دقیقه راه اندازی کنید.همان طور که در کنار بخش محصولات شگفت انگیز مشاهده می کنید، قسمتی با عنوان پیشنهادهای لحظه ای قرار داده شده که شما می توانید تعدادی از محصولات تان را انتخاب کرده و در این بخش نمایش دهید.قسمت محصولات شگفت انگیز قابی وودمارت کاملا حرفه ای طراحی شده است، امکانات مختلفی در این قسمت در اختیار شما و کاربران تان قرار می گیرد.


با این وجود بهتر است قبل از هر اقدامی با تفاوتهای هر یک آشنا شویم. بعد از نصب قالب و راه اندازی سایت تان در ابتدای کار باید موارد زیر را انجام دهید. زمانی که مشتریان وارد سایت شما می شوند اگر داخل سایتتون محصولات زیادی داشته باشید و کاربران بخواهند محصول خاصی رو پیدا کنند باید زمان زیادی رو صرف کنند اما اگر فیلتر داخل فروشگاهتون داشته باشید کاربران خیلی سریع تر می تونند محصولات موردنیاز خودشان را پیدا کنند. اگه بخوایم زمان تعویض اسلایدر در قالب وودمارت تغییر بدیم باید از کدام قسمت انجام بدیم؟ شما عزیزان می توانید با ما به صورت مستقیم تماس بگیرید، یا در شبکه های اجتماعی تلگرام و واتس اپ در تماس باشید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ تان را دریافت کنید. به سادگی با بسته نصب آسان امکانپذیر است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که یک دوره آموزشی کامل و جامع برای ودمارت ضبط کنیم و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تا به اینجا متوجه شدید دانلود رایگان قالب وودمارت چه امکانات بی نظیری برای سایت شما به ارمغان میآورد.


و بسیاری امکانات دیگر … به عنوان مثال، شما نیاز به خرید افزونه فیلتر محصولات ووکامرس نخواهید داشت زیرا این قالب دارای این امکان هست و چندین امکانات دیگر که در ادامه به آن پرداخته ایم. دوره طراح برتر، یک دوره جامع است که شما را از صفر که شروع به راه اندازی سایت و نصب وردپرس می باشد تا زمانی که سایت تان را کاملا طراحی و بعد از آن مدیریت می کنید همراهی می کند.همانطور که می دانید امروزه مشاغل اینترنتی و مجازی به یکی از قسمت های جدایی ناپذیر حتی از مشاغل سنتی تبدیل شده است. هم چنین گاهی برای رایگان شدن این قالب ها را دستکاری می کنند که باعث ایجاد کد های مخرب در آن ها خواهند شد. برای دانلود رایگان وردپرس خطراتی نیز وجود دارند که آن ها هم برای وب سایت فروشگاهی ما مضر بوده و باید به آن ها توجه شود. آیا با این قالب می توانیم دوره آموزشی تهیه کنیم که فایل های آن را داخل المانی آکاردئون مانند قرار دهیم که خریدار بعد از خرید دوره به این فایل های قرار داده شده در المان آکاردئون دسترسی داشته باشد (چیزی شبیه قالب استادیار)؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد