قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

جدول زمانی پروژه های توسعه وب

جدول زمانی کاری واقع بینانه ارائه دهید

پروژه های توسعه وب معمولاً شامل مقدار قابل توجهی از اشکالات غیرمترقبه یا مسائلی هستند که نیاز به حل دارند. اگرچه این برای هر کسی که از این چالش لذت می برد عالی است ، اما همچنین می تواند جدول زمانی کار را از آنچه در ابتدا تخمین زده شده خارج کند.


الکسیس می گوید: "شوخی های زیادی در مورد اینکه چگونه توسعه دهندگان وب می توانند ماه ها یا حتی سالها برای اتمام پروژه ای که قرار بود هفته ها به طول انجامد طول می کشد" وجود دارد. "اگر شما بتوانید کسی باشید که جدول زمانی دقیق را تعیین کرده و این اهداف را برآورده می کند ، برجسته خواهید بود."


تخمین اینکه مدت زمان انجام یک پروژه چقدر طول می کشد کار ساده ای نیست - حتی توسعه دهندگان فصلی با مشکلات غیر منتظره ای روبرو می شوند - اما وقتی از شما خواسته می شود تخمین بزنید ، می توانید با پخت در زمان اضافی ، خود را با مشکل روبرو کنید.


به روز باشید

احتمالاً به یاد دارید که وب سایت های اولیه چقدر زیبا و زشت به نظر می رسیدند. Gif های "در دست ساخت" ، شمارنده بازدید کنندگان و میله های ناوبری منوی سمت چپ جالب امروز به نظر می رسد بسیار قدیمی هستند - و زمان به این زودی ها راهپیمایی خود را متوقف نمی کند. آنچه امروز ممکن است شگفت انگیز به نظر برسد می تواند بسیار ضعیف پیر شود ، بنابراین برای حفظ روند و تغییرات در این زمینه وقت بگذارید.


"زیاد بخوانید. مقالات را بخوانید ، به ویژه از مقامات رسمی در حوزه های مربوطه ، "Neaga را توصیه می کند. "کدهای توسعه دهندگان با تجربه تر را بخوانید. کد منبع را برای چارچوب هایی که استفاده می کنید بررسی کنید و راه حل های دیگر توسعه دهندگان را برای حل همین مشکل ببینید. از دیگران بیاموزید و سعی کنید راه حل های آنها را بازتولید کنید. "


مراقبت از تغییرات جدید و جالب در طراحی و صرف وقت برای بررسی نحوه کار آنها بسیار سودمند است. این به تازه نگه داشتن کار شما کمک می کند و می تواند چالش های جدیدی را ایجاد کند که ممکن است مجموعه مهارت های شما را گسترش دهد.

منبع: https://www.rasmussen.edu/degrees/technology/blog/web-design-best-practices/

خدمات میزبانی مهم است

 تنوع دستگاه را فراموش نکنید

به گفته جو ویلسون از سیستم های وولار ، گرچه ممکن است شما عاشق بوم یک نمایشگر دسکتاپ با اندازه کامل باشید ، اما در نظر گرفتن و جایگزینی طیف گسترده ای از دستگاه هایی که مردم برای مرور اینترنت استفاده می کنند ، یکی از رایج ترین اشتباهات سازندگان وب است.


"آیا تا به حال ایمیل روی تلفن خود باز کرده اید و متن آنقدر کوچک است که نمی توانید آن را بخوانید؟ برای خواندن ایمیل می توانید بزرگنمایی را خرج کنید ، اما به احتمال زیاد آن را حذف می کنید. " "وقتی کاربران موبایل به وب سایت شما می آیند همین اتفاق می افتد. اگر برای موبایل بهینه نشده باشد ، آنها دکمه برگشت را فشار داده و سایت شما را نادیده می گیرند. "


در دنیای گوشی های هوشمند ، اطمینان حاصل کنید که طرح های شما به خوبی به یک دستگاه تلفن همراه ترجمه شده اند. خبر خوب این است که ابزارهای نرم افزاری مانند Adobe XD® یا InVision® می توانند مدیریت این روند را نسبتاً آسان کنند.


خدمات میزبانی مهم است

هیچ کس نمی خواهد پول غیر ضروری خرج کند. با این اوصاف ، مشتریانی که با آنها کار می کنید ممکن است درک نکنند که چرا یک سرویس میزبانی قوی ارزش هزینه را دارد.


کورتیس بیکلر ، بنیانگذار طراحی رسانه خبره ، می گوید: "دلیل ارزان بودن میزبانی ارزان وجود دارد." "من مشتری داشتم که محصولش در یک برنامه خبری صبحگاهی موفق شد ، و میزبان ارزان قیمت میزبان او نمی توانست از پس افزایش ترافیک برآید. به هیچ وجه نمی توان گفت که چقدر میزان ترافیک خود را از دست داده است ، زیرا راه حل های میزبانی او نمی توانند به سرعت مقابله با افزایش ترافیک را انجام دهند. "


اخلاقی داستان؟ یک طراحی زیبا نمی تواند بر تمام محدودیت های فنی غلبه کند - بنابراین اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در صورت انتخاب میزبانی ارزان قیمت ، خطرات احتمالی را درک می کنند.

به طور فعال به مشتریان خود گوش فرا دهید

شما به عنوان یک توسعه دهنده وب ، زمان زیادی را صرف ایجاد دانش کامل در مورد آنچه یک وب سایت خوب می کند ، کرده اید. با این حال ، به عنوان یک طراح وب حرفه ای ، کار شما این نیست که بهترین وب سایت را با توجه به معیارهای خود بسازید ، بلکه ساختن بهترین وب سایت با توجه به مشتری شما است.


سیروس یونگ ، مدیر سایت. ، می گوید: "من می بینم که توسعه دهندگان وب جدید [اغلب] می خواهند وب سایت خود را برای مشتری طراحی کنند و بر اساس خواسته و نیاز مشتری طراحی نمی کنند." در مورد محصولات یا خدمات مشتری. عدم درک ماهیت تجارت مشتری خود یک اشتباه بزرگ است. "


مهمترین قسمت کار با مشتری گوش دادن به نیازهای اوست. اثبات اینکه بینش و نیازهای مشتری خود را جدی می گیرید می تواند به روشهای ساده اما موثر انجام شود.


یونگ می گوید: "یک روش خوب برای نشان دادن حرفه ای بودن شما یادداشت برداری از آنچه مشتری در طول جلسه صحبت کرده و ارسال ایمیل از مشتری در مورد مشخصات مکالمه شما است." "شما همچنین می توانید مجموعه ای از سوالات را برای مشتری آماده کنید که بیشتر به شما در جهت طراحی وب و عملکردهای وب کمک می کند."

به طور کارآمد کدگذاری کنید

جولین مورر ، توسعه دهنده جلوی Poki می گوید یکی از بزرگترین اشتباهاتی که سازندگان جدید مرتکب شده اند مهندسی بیش از حد است. در مدرسه ممکن است شما یاد بگیرید که چگونه یک راه حل عالی و ظریف برای یک مسئله کدگذاری ایجاد کنید ، اما مورر هشدار می دهد که این همیشه عملی نیست.


مورر می گوید: "دانستن چگونگی انجام این کار بسیار مهم است ، اما وقتی کار را شروع می کنید متوجه می شوید که" عالی "ساختن همه چیز زمان زیادی را می برد و نیازها تغییر می کند ، بنابراین گاهی اوقات کد زیبای شما به سطل آشغال می رود." "شما باید عمل گرا باشید و سعی کنید مسائل را ساده نگه دارید - البته این کار کمی متعادل کننده است."


آنچه را که روی آن کار می کنید ، از منظر حفظ کنید - و بدانید که برای موفقیت نیازی به چرخاندن مجدد چرخ نیست. مایکل الکسیس ، مالک Teambuilding ، به زبان ساده بیان می کند.

"اگر می توانید همان نتیجه را در 500 به دست آورید ، 10،000 خط کد ننویسید."