قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

امروز شروع کنید یادگیری وردپرس در 5 دقیقه (آپدیت 2023)

طراحان سایتها معمولا ترجیح میدهند از قالب مادر استفاده کنند زیرا میتوانند قابلیتهای اصلی و هستهای سایت را در قالب مادر حفظ کنند و قالب فرزند را برای ایجاد ویژگیها و امکانات مختلف دستکاری کنند. اساساً، شما میتوانید از وردپرس برای ساختن تمام محتوای جلویی سایت خود استفاده کنید و سپس از محتوای دوره خصوصی برای زبان آموزان خود قدرت آموزشی داشته باشید. اکثر افزونه ها از طریق خود وردپرس یا با دانلود و نصب فایل ها به صورت دستی از طریق FTP یا از طریق داشبورد وردپرس در دسترس هستند.   ادامه مطلب ...

آموزش رایگان کار با سیستم یوتیوب دانلود

آماده سازی ارائه یکی از ایده های خلاقانه پولساز اینترنتی است. اموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس : چرخه عمر دامنه های بین المللی(عمومی). 5. با کلیک بر روی “نصب” شما باید اطلاعات دسترسی به وب سایت جدید وردپرس خود را دریافت کنید. 1. از قالب های رایگان موجود در وردپرس برای راه اندازی وبسایت خود استفاده نمایید: این قالب ها تقریبا هیچکدام از لحاظ ظاهر دلچسب نیستند ولی اگر در بینشان چیزی پسند کردید بدانید که قالب های بسیار استانداردی هستند؛ چه از لحاظ فنی چه از لحاظ دسترسی و چه از لحاظ سئو on page. 2. از قالب های رایگان فارسی متفرقه در سایت های مختلف استفاده کنید: مثلا اگر جستجو کنید قالب های خبری رایگان شاید ده ها مورد در وب سایتهای فارسی زبان پیدا کنید که میتوانید از آن ها استفاده نمایید ولی به یاد داشته باشید که معمولا این قالب ها استاندارد نیستند و بخشی از امکانات ممکن است از همان ابتدای راه اندازی وب سایت برای شما خوب کار نکند.

  ادامه مطلب ...

آموزش کامل وردپرس چه مدت زمان می برد؟

با نصب نرم افزار وردپرس بر روی هاست سایت شما با آدرس دامنه در اینترنت نمایش داده می شود. البته حرفه ای ها هم از وردپرس استفاده می کنند. البته برای داشتن خروجی مناسب تر، بهتر است با مباحث پایه ای امنیت وردپرس، بهبود سرعت، سئو تکنیکال و … البته این دوره مثل دوره سایت ابزار وردپرس به جزئیات نپرداخته و فقط شما را با یک سری از کلیات آشنا میکند. لذا محتوای آموزشی این دوره هیچ شباهتی به هیچ یک از دوره های آموزشی موجود در جهان نخواهد داشت. همچنین توسط افزونه های وردپرس می توانید امکانات بی نظیری به سایت خود اضافه کنید. با نصب وردپرس فارسی یا انگلیسی بر روی هاست که کمتر از 5 دقیقه زمان می برد سایت شما آماده خواهد شد. پس از سفارشی سازی قالب آماده خواهید بود تا اولین مطلب سایت خود را ایجاد نمایید. Rating 5,0 (1) وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) ✓ طراحی سایت های آماده فروشگاهی، خبری، آموزشی، وبلاگ و … است.

  ادامه مطلب ...

پیش نیاز یادگیری وردپرس از سطح صفر آموزش 1401

پیش نیاز یادگیری وردپرس چیست و چرا باید نحوه افزودن فونت فارسی به قالب وردپرس و در مجموع نحوه افزودن فونتهای سفارشی به یادگیری وردپرس را یاد بگیریم؟ چرا اضافه کردن فونتهای سفارشی به قالب وردپرس مهم است؟

  ادامه مطلب ...

افزونه Yoast SEO Premium (دانلود رایگان) آپدیت 2023

بنابراین افزونه سئو ووکامرس با آنالیز کامل محصولات وبسایت، بهینه سازی اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی و همچنین افزایش رتبه محصولات ووکامرس در نتایج گوگل٬ باعث بهبود ورودی گوگل و در نهایت افزونه Yoast SEO Premium افزایش فروش سایت شما خواهد شد. با اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی شانش مشاهده محصولات سایت خود را بالا برده و بدین ترتیب و کاربران بیشتری را به سمت سایت خود جذب می کنید و درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد. افزونه تجاری Yoast SEO Premium پیشنمایش دقیقی از شبکههای اجتماعی ارائه میدهد. حتی طول محتوا از نظر افزونه Yoast SEO اگر کم باشد (معمولا 300 کلمه) یک خطا مبنی بر کم بودن طول محتوا با چراغ قرمز رنگ ظاهر می شود.


اما صفحه اصلی سایت تان باید جامع و کامل باشد از این رو نیاز به مقدار قابل توجهی محتوا دارد. یک متا تگ توضیحات (به انگلیسی: meta Description) خوب باید خلاصه ای از ماهیت صفحه یا مقاله باشد و باعث ترغیب کاربر برای کلیک روی صفحه شود. یک متا تگ توضیحات خوب باید کوتاه، کاربردی و ترغیب کننده باشد و بتواند کاربر را متقاعد کند که صفحه شما دقیقا همان چیزی است که دنبال آن می گردد. اگر گاه به گاه از Yoast SEO استفاده میکردهاید و با اصول پایهای و اساسی و همچنین جعبه متای آن آشنایی دارید، میتوانید کمی به دانستههای قبلیتان اضافه کنید و جزئیات بیشتری یاد بگیرید. گاهی اوقات ممکن است گوگل به جای توضیحات متایی که شما نوشته اید، خودش بخشی از متن محتوای سایت که تناسب بیشتر و ارتباط نزدیک تری با جستجو دارد را برداشته و برای کاربران نمایش دهد. از آنجایی که گوگل در نتایج خود برای نمایش توضیحات متا محدودیت کاراکتری دارد، افزونه سئو توصیه میکند متن متا دیسکریپشن را بین 120 تا 156 کاراکتر نگه دارید.


البته بعضی وقت ها گوگل تعداد کاراکتر بیشتری از توضیحات متا را نمایش می دهد اما از آن جایی که این اتفاق همیشه نمی افتد و زمان آن قابل پیش بینی نیست، همواره توصیه میکنیم توضیحات متا را بین 120 تا 156 کاراکتر نگه دارید افزونه Yoast SEO Premium تا خیال تان بابت نمایش کامل متن تگ توضیحات راحت باشد. این اتفاق فقط در افزونه Yoast رخ می دهد! این ها اصول نوشتن یک محتوا سئو فرندلی هستند که شما را راهنمایی می کند. ابزار بسیار کاربردی و قدرتمندی در افزونه تجاری Yoast SEO Premium ارائه شده که با استفاده از آن میتوانید این محتوا را برای چندین کلمه کلیدی (Multiple Keywords) سئو و بهینهسازی نمایید. در حقیقت، افزونه یوست به شما کمک میکند تا ابتداییترین و اصلیترین نکات سئوی داخلی صفحات خود را بررسی کرده و در صورت نیاز آن ها را بهبود دهید. پلاگین یوست سئو به شما امکان میده تا صفحات خودتون رو کنترل کنین، مثلاً تصمیم بگیرین که یه سری صفحه خاص از دید مردم مخفی باشه و فقط بعضی اوقات بهشون نشون داده بشه.


تشخیص داده می شوند نه یک نوشته ساده. اکنون می خواهیم این مشکل را حل کنیم. و وقتی مشکل را برطرف شد به شما چراغ سبز می دهد. در صورتی که شما با داشتن یک سایت وردپرسی به راحتی می توانید سئوی سایت خود را افزایش دهید. وقتی چیزی در گوگل جستجو می کنید، نتایج مختلفی برای شما ظاهر میشود. پلاگین Yoast Woocommerce SEO موارد غیر مرتبط با یک محصول را از نقشه سایت حذف می کند و به این ترتیب از محتوای تکراری و جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری می کند. معمولا کاربران در کادر جستجو گوگل یا دنبال پاسخ یک پرسش هستند یا قصد خرید یک محصول را دارند. سلسله نشانیها یا بردکرامب، این قابلیت را برای کاربران سایت فراهم می کند تا مسیری را که در سایت برای رسیدن به یک محصول طی کرده است، مشاهده کند. در زیر به کلیه امکانات افزونه وردپرس سئو اشاره می کنیم تا با قسمت های مختلف این افزونه حرفه ای سئو آشنا بشید .


اولین بخش تنظیمات یواست سئو عمومی نام داشته و شامل تنظیمات عمومی و همچنین افزونه Yoast SEO Premium محل مشاهده هشدار یا پیغامهای افزونه است.این بخش شامل ۳ زیر منوی پیشخوان، امکانات و ابزارهای وبمستر است. با ورود به بخش عمومی این افزونه اگر سایت شما از برگه خاصی به عنوان صفحه اصلی استفاده نمیکند ( معمولاً قالب پیشفرض وردپرس اینطور هستند ) میتوانید عنوان و توضیحات متا آنرا مشخص کنید و پایینتر نوع Schema و knowledge graph سایت خود را مشخص کنید. بخش دوم، قالب توضیحات داده است و همان meta description شماست که در yoast seo قرار گرفته است. مثلا ممکن است آدرس یک برگه یا نوشته را تغییر داده باشید و حالا بخواهید آدرس قدیمی آن برگه یا نوشته را به آدرس جدید هدایت کنید تا کاربران شما با خطای ۴۰۴ روبرو نشوند.


متا تگ توضیحات می تواند نرخ ورودی سایت تان را زمین تا آسمان تغییر دهد و باعث افزایش فروش (البته اگر سایت تان فروشگاهی است) و شناخته شدن برندتان شود. پس اگر شما به فکر بهبود سئو سایت فروشگاهی خود هستید افزونه Yoast Woocommerce SEO یک پلاگین ضروری برای سایت شما است. برای بهبود طول محتوای صفحات سایت تان، مطالب باکفیتی برای مقالات، صفحات، منوها و صفحه اصلی سایت تان تولید کنید. این ابزار که هم اکنون در زبان انگلیسی فعال است به صورت کاملا هوشمند متن شما را تحلیل می کند و مرتبط ترین مطالب مرتبط را جهت لینک سازی ارائه می دهد. منظور از مطالب با کیفیت، مطالب است که به راحتی برای کاربر خوانا و قابل درک بوده و دارای ساختاری جدید و غیر تکراری باشند. سایت مپ ( sitemap ) یکی از راه هایی است که شما می توانید سایت خود را به موتور های جستجو بشناسانید.