قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

ویژگی های قالب وودمارت چیست؟

 قالب وردپرس وودمارت یک قالب وردپرس فروشگاهی بسیار حرفه ای است که امکانات یک فروشگاه اینترنتی کاملا حرفه ای را برای شما فراهم می کند. قالب Be یکی از بهترین صفحه ساز ها را در خود دارد با دموهای متنوع و جذاب، سئوی خوب و سرعت بالا و پنل تنظیمات یک قالب مناسب برای انواع کسب و کارهاست. در انتها از کد تخفیف های شگفت انگیز خرید قالب وردپرس و هاست استفاده کنید. از جمله سایت های پیشنهادی برای پیادهسازی با این قالب میتوان به راه اندازی سایت فروشگاهی تجهیزات موبایل، فروشگاه اینترنتی تجهیزات کامپیوتر و شبکه، سایت فروش دوربین و سایر کالاهای دیجیتال اشاره کرد. باید با قسمت های مختلف این قالب آشنا شوید. اولین نکته مهمی که در این قسمت باید به آن توجه داشت این است که در فرایند فارسی ­سازی کردن قالب­ها ممکن است، بخش­های از این قالبها حذف گردد.


 قالب فروشگاهی وودمارت - آیا این یک کلاهبرداری است؟



این قالب با 500 دمو در رتبه پنجم بیش از 140 هزار فروش را ثبت کرده است. قالب ژوپیتر خیلی قدیمی نیست اما بسیار حرفه ای و دقیق کد نویسی شده است که در مدت زمان کمی توانست به مبحوبیت خیلی بالایی برسد، این قالب با 150 دمو توانسته تا کنون 142 هزار فروش را به ثبت برساند. آوادا خیلی عالی هست فقط صفحه ساز خودش به پای المنتور نمیرسد. هدر ساز وودمارت فقط با کشیدن و رها کردن است که شامل تمام عناصر لازم مانند بلوک ها ، تصاویر ، حاشیه ها است. 12. اقدامات لازم برای اتصال سایت به سرچ کنسول و گوگل آنالیتیک را انجام دهید. نکته: شما میتوانید در عرض چند دقیقه سایت خود را با استفاده از بسته نصبی راه اندازی کنید و فعالیت خود را به سرعت شروع کنید. تنها کافیست یک مرتبه از دموی موجود در سایت سازکد استفاده کنید و شما نیز به یکی از طرفدران این پوسته ی دل انگیز خواهید. 


در لینک زیر پیش نمایش برای تمام 65 دموی این قالب آماده شده است که هم اکنون می توانید از این دموها دیدن نمایید. و در صورتیکه در نصب هر محصول مشکل داشته باشید پشتیبانی مرتبه نخست برای شما بسته نصبی خریداری شده را به صورت کاملا رایگان نصب و تحویل شما خواهند داد و پس از آن اقدام به ویرایش و درج مطالب خود نمایید . قالب وودمارت برای شما دموهایی آماده از هدر ها را ارائه می دهد که اگر بر روی هر کدام کلیک کنید همان دمو برای شما باز می شود و می توانید ویرایش های خود را انجام دهید. فوتون با دو نسخه المنتور و ویژوال کامپوزر به طور همزمان برای هر دمو و قالب وودمارت با دموهای ایرانی جذاب تنها دو نمونه از برتری قالب های وردپرس است. طراحی سایت فروشگاهی برای دیگران (فعالیت به عنوان طراح سایت): اگر هم تمایل ندارید که برای خودتان یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید، با کمک دوره آموزش جامع قالب وودمارت میتوانید هر سایت فروشگاهی را طراحی کنید و به عنوان یک طراح سایت فعالیت نمایید. اپلیکیشن فروشگاهی اندروید با پشتیبانی از افزونه Yith role based price امکان این را به شما میدهد تا بتوانید بر اساس نقش کاربران برای آنها قیمت های متفاوتی برای محصولات خود تنظیم نمایید.


هدر مهم ترین بخش هر وبسایت است درست مثل هد یا سر انسان است و مهم ترین المان های یک وبسایت مثل لوگو، منو، مگامنو، دکمه ورود و ثیت نام و یکسری المان های دیگر در این بخش قرار می گیرد از آنجایی که قالب وودمارت یک هدرساز احتصاصی دارد شما باید به آن مسلط باشید تا بتونید هدرهای سفارشی ایجاد کنید و المان هارو درست سرجای خودش قرار دهید. اگر میخواهید یک سایت با خلاقیت بالا داشته باشید و حرفه ای تر در زمینه طراحی سایت خود عمل کنید انفولد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و دست شما را برای طراحی هر نوع قالبی باز میگذارد. برای این که بتوانیم گوشه های باکس های نمایش محصولات را به حالت گرد در بیاوریم ابتدا روی باکس مورد نظر کلیک راست کرده و سپس از میان گزینه های به نمایش درآمده Inspect را انتخاب می کنیم. به تعداد فروش قالب فروشگاهی وودمارت در راست چین نگاه کنید. آموزش با احسان قسیمی سلام و عرض ادب - بله قالب وودمارت ؛ هم تمپلیت با صفحه ساز المنتور داره هم با ویژوال کامپوزر - شما قبل از درون ریزی دمو میتونید صفحه ساز تون رو انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد