قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10

پس از این قسمت ، به سراغ طراحی بخش اسلایدر خواهیم رفت و تمامی بخش های داخل اسلایدر را در قالب یک برنامه نویسی حرفه ای برای تنظیمات به شما آموزش خواهیم داد . آموزش های دیگری با موضوعات مختلف از جمله آموزش ساخت شماره مجازی رایگان در مقالات صفحه من قرار آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10 گرفته شده است که میتوانید بصورت رایگان استفاده نمایید. شما میتوانید با نصب و راه اندازی وردپرس بر روی هاست و یا سیستم خود از امکانات این CMS (مخفف Content Management System) بصورت کاملا رایگان استفاده کنید. علاوه بر ایجاد بستر کسب و کار اینترنتی، می توانید از وردپرس به عنوان یک وبلاگ شخصی، شبکه ساز و … در قسمت ساختار دلخواه شما وقتی تیک آن را بزنید یک فضای خالی ایجاد میشود که شما اولین قسمت آن را post name میگذارید. خیر. سایت شما درحال حاضر روی بستر اینترنتی است و باید برای آن بازدید کننده فراهم کنید.


 یکی از روش ها ورود ترفیک (بازدید کننده) اورگانیک از موتورهای جستجو گر است. درمقایسه وردپرس با جوملا و دروپال ، نکاتی همچون تعداد کاربران ، تعداد قالب های رایگان ، تعداد افزونه های رایگان ، میزان آسانی در نصب ، کمپانی های پرتر استفاده کننده از وردپرس ،جوملا و دروپال ، میزان قیمت و.. وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوا بر پایه PHP نیست، CMS های دیگری مانند دروپال آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10 و جوملا و.. با این حال، در این دوره سعی بر این بوده که سایتی را بدون دانش کدنویسی راه اندازی و مدیریت کنیم. آموزش کامل وردپرس به شما کمک می نماید تا سایت خود را با وردپرس در سریعترین زمان بسازید. در مجموعه “آموزش وردپرس” بصورت صفر تا صد در خدمت دوستانی خواهیم بود که مایل هستند در سریعترین زمان ممکن یاد بگیرند که چگونه یک وب سایت برای خود راه اندازی کنند. را مورد بررسی قرار خواهیم داد.


در این دوره آموزشی به صورت عملی به شما توضیح خواهیم داد که چطور میتوانید یک وبسایت اختصاصی برای خودتان راهاندازی کنید. چطور در کمتر از 5 دقیقه و بدون کدنویسی یک سایت حرفه ای طراحی کنیم و مدیریت آن را برای رسیدن به بازدید بالا و کسب درآمد یاد بگیریم؟ در دوره رایگان آموزش کار با وردپرس به شما کمک میکنیم تا در ۵ دقیقه یک وب سایت و یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. شروع کنید: از صفر شروع کنید و یاد بگیرید بدون کدنویسی و در کمتر از 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنید آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10. سپس با نصب وردپرس و راه اندازی سایت در 5 دقیقه کار عملی آغاز می شود. در جلسه 6 از دوره آموزش کامل وردپرس به آموزش نصب وردپرس در دایکرت ادمین می رسیم. جلسه 21 دوره آموزش WordPress : افزونه چیست؟ ابتدا تعریف و نصب وردپرس و راه اندازی سایت با مقدمه ای از هاست و دامنه و اینکه وردپرس چیست آغاز می شود. یکی از دلایلی که وردپرس میزان محبوبیت بالایی در بین سایت سازهای مطرح جهان کسب کرده، سهولت استفاده از آن می باشد. برای افزایش امنیت وردپرس نیز همواره پلاگین های آن را از طریق آموزش بهروز رسانی افزونه ها Update نگهدارید.


این سیستم یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است و در حال حاضر بیشترین تعداد استفاده در بین انواع سیستم ها را دارد. شما میتوانید چیزی که اینجا مینویسید متفاوت از عنوانی باشد که در بالای صفحهتان نوشتهاید. بنابراین نتیجه میگیریم که اگر نامی برای سایت در یک TLD قبلا گرفته شده بود, میتوانید از TLDهای دیگر برای ثبت نام مورد نظر سایت خود استفاده نمایید. برای خرید پوسته های آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10 اوریجینال هم میتوانید به سایت هایی نظیر الگانت تمز ، تم فارست و تمپلیت مانستر سر بزنید. این مثال برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا هم صحت خواهد داشت. ابتدا باید آموزش نصب پلاگین (افزونه) وردپرس را آموزش ببینید و سپس قبل از نصب افزونه باید با استفاده از راهنمای انتخاب بهترین افزونه وردپرس، بهترین ابزارها را انتخاب و نصب کنید.


 این دوره می تواند راهنمای ویدئویی شما برای یک شروع سریع باشد. در پایان این دوره ها دانشجویان به تسلط کامل در طراحی هر نوع سایت خواهند رسید. در این آموزش رایگان وردپرس به آموزش مخفی کردن نوار مدیریت در وردپرس می پردازیم. با این فرم ساز ، اطلاعات کاربران برای پر کردن آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10 فرم های کاری ، فرم های ثبت نام و فرم های استخدامی استفاده کنید. یکی از سایت های معروف در زمینه ثبت دامنه های رایگان, وب سایت Freenom میباشد که قابلیت ها و سرویس های مختلفی را در زمینه ثبت دامنه و تنظیم DNS در اختیار شما قرار میدهند. در حقیقت با استفاده از وردپرس در سراسر دنیا میلیون ها کسب و کار اینترنتی و فرصت های شغلی ایجاد شده است.


منبع مطلب

آموزش رایگان وردپرس در یک هفته

پلاگین Yoast SEO به طور خودکار نقشههای سایت را ساختار بندی میکند. در این سایتهای کوچک مقالهها به خوبی بین هم لینک شده اند و لینک سازی داخلی کمک میکند وضعیت درون سایت به خوبی کنترل شود. پس از اینکه سایت خود را مهیای افزایش بازدید سایت نمودیم باید آموزش رایگان وردپرس در یک هفتهاز وضعیت بازدید هم با خبر شویم. در ادامه به طور خلاصه به پرسش های زیر پاسخ می دهیم و آماده نصب وردپرس می شویم. پرچمداران وردپرس یک پکیج فوق جامع و بی نظیر در جهان است که از مجموعه 15 دوره جامع وردپرس باران تشکیل شده است. برای دوستانی که بیشتر به ویدئو های آموزشی علاقه دارند یک دوره رایگان آماده کرده ایم.


چرا که برگه و نوشته تفاوت های تکنیکی و خاصی با یکدیگر دارند. موضوعات آموزشی این پکیج WordPress در سطح اول شامل آموزش کامل راه اندازی و کار با پنل مدیریتی سایت، ساخت انواع فرم بدون کدنویسی برای دریافت اطلاعات از کاربران، ساخت انواع اسلایدرهای زیبا، مدیریت کاربران و امکانات VIP، آموزش جامع صفحه سازی و طراحی انواع برگه بدون کدنویسی می شود. سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت به کمک افزونه های رایگان و حرفه ای و همچنین قالب ها را یاد می گیرید. حرفه ای شوید: بر مدیریت آموزش رایگان وردپرس در یک هفته سایت مسلط شوید و با سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت حرفه ای شوید. شما با شرکت در این دوره کاملا بر وردپرس مسلط می شوید. با آموزش وردپرس می توانید به صورت پروژه محور و کاملا حرفه ای طراحی سایت انجام دهید.آموزش تصویری وردپرس ، برای اولین بار به صورت پروژه محور و آموزش مقدماتی تا پیشرفته وردپرس ، در کلیک سایت تهیه شده است.وردپرس از CMS های مشهوری است که از مزایای آن ،ساخت سایت در کمترین زمان ممکن و آموزش سریع وردپرس می باشد.جهت آموزش wordpress از پایه تا حرفه ای ، از آموزش های تصویری وردپرس در سایت استفاده نمایید.


دورههای این وب سایت رایگان نیستند و پس از اتمام هر دوره، یک گواهی تکمیل دوره دریافت میکنید که میتوانید از آن برای اعتبار خود استفاده کنید. به مسیر wp-content/themes بروید و دراین قسمت میتوانید قالب وردپرس خود را یافته وارد پوشه قالب وردپرس خود شوید. دراین مقاله به بررسی کامل 2 نرم افزار محبوب برای نصب وردپرس روی لوکال هاست می پردازیم. آموزش وردپرس از شناخت خود وردپرس آموزش رایگان وردپرس در یک هفته شروع می شود ! چون آموزش ها از صفر و مقدماتی شروع شده و آموزش حرفه ای وردپرس نیز در دوره ها مطرح شده است. در طراحی وب سایت بصورت مجازی با WAMP یا XAMPP ، نیازی به خرید هاست و دامین ندارید و شما کامپیوتر خودتون رو با انتخاب یک نام که دامنه شما میشه ،به عنوان هاست وب سایت ست میکنید.


چون زمان راه اندازی وب سایت با این CMS ها خیلی خیلی کمه و روال نصب بسیار بسیار آسونه. سایتهایی که کاربران در آنها خرید انجام میدانند، کاربران را از درون سایت به سمت درگاه پرداخت بانکهای آنلاین هدایت میکردند، در این زمان اگر SSL وجود نمی داشت، رمزگذاری اطلاعات آموزش رایگان وردپرس در یک هفته کارت و حساب کاربر انجام نمی شد و هکرها میتوانستند اطلاعات حسابها را استخراج کرده و به سرقت ببرند. از مطالب آنها نکته برداری کنید یا اینکه به عنوان رقیب سئو آنها را آنالیز کنید.


اگر بصورت مجازی میخواید وب سایتتون رو بیارید بالا، خوب ابتدا برنامه ومپ و یا زمپ رو دانلود و نصب کنید و تک تک مراحل طراحی وب سایت با وردپرس رو بروی مجازی ساز خود اجرا کنید. مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات هاست و دامنه را دارید طبیعتا باید از سیستم WHMCS استفاده کنید چرا که امکانات بیشتر و تخصصی تری برای این نوع سیستم ها ارائه خواهد کرد. حالا قصد داریم در این بخش هر یکی از این موارد را مخصوصا برای ساخت سایت کاملا رایگان برای شما توضیح دهیم. البته یک روش سوم نیز وجود دارد و آموزش رایگان وردپرس در یک هفته آن افزودن کدهای فونت به قالب و افزودن فونت های فارسی با مهارت کدنویسی است که برای شما که قصد طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی دارید توضیه نمی شود. یادگیری وردپرس در کمتر از یک هفته آن هم به صورت کاملا رایگان چیز دور از دسترسی نیست. با آموزش وردپرس این امکان را خواهید داشت که سایت های دانلود فیلم و موزیک هم بسازید. 


آموزش وردپرس و اموزش کامل وردپرس : فیلم های آموزش وردپرس به زبان فارسی از صفر تا صد در سایت قرار داده شده است.آموزش وردپرس کمک می کند تا بتوانیم سایت طراحی کنیم. فیلم های آموزش وردپرس (wordpress) توسط اساتید کلیک سایت و به صورت اختصاصی تهیه شده اند. به همین علت ما از زبان های سمت سرور مانند زبان PHP استفاده میکنیم و شروع به طراحی یک پنل یا سیستمی میکنیم که هربار آموزش رایگان وردپرس در یک هفته برای گذاشتن مطلب دیگر نیازی به کد نوشتن نباشد و فقط با انتخاب چند گزینه و کلیک بر روی انتشار ، مطلبی را در سایتتان نشر دهید. بله زمانی که کاربری نام سایت شما را در مرورگر خود وارد نمود, حتما باید به هاست یا سروری منتقل شود که فایل های وب سایت شما بر روی آن قرار دارد که حتما در بخش بعدی در مورد هاست با شما صحبت خواهیم نمود.


مطالب بیشتر را در این سایت مطالعه کنید.

آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس

اگر میخواهید به سرعت نکات را مرور کنید، میتوانید اسناد PDF این آموزش را دریافت کنید. منظور ما از متغیرها همان پارامترهایی هستند که وقتی از آنها در قالب کلی استفاده کنید، برای هر مطلب تغییر میکنند، مثلا وقتی در قالب کلی عنوان از متغیر title استفاده میکنیدآموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس، برای هر مطلب این متغیر همان عنوان مطلب را که در ویرایش مقاله نوشته شده استفاده میکند. در این مقاله قصد داریم درباره وردپرس صحبت کنیم، مزایا و ویژگی های یادگیری وردپرس را بررسی و در نهایت به این سوال پاسخ بدهیم که چرا باید سایت کسب و کار خود را با وردپرس طراحی و پیاده سازی کنید. چرا دوره آموزش طراحی سایت چند منظوره رایگان منتشر شد ؟ خیلی خوب میدانم که وردپرس چه کمک بزرگی به کسب و کارها کرد و تا چه حد طراحی سایت لذت بخش و جذاب شد. دوره آموزش رایگان وردپرس که پیش روی شماست یک دوره بسیار کاربردی و مبتدی برای افرادیست که بعنوان تازه کار می خواهند با سایت ساز وردپرس آشنا شوند و قدم در مسیر بی انتها و شیرین طراحی سایت با وردپرس بگذارند.


سلام ممنون از آموزش های عالیتون - من در حال مشاهده آموزش هاتون هستم و دنبال یه قالب هستم که تمام امکانات آموزش رو دارا باشه … البته افزونه EDD امکانات بیشتری برای محصولات مجازی در اختیار شما قرار میدهد. البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس کامل آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس آشنا شده باشید و این دوره رایگان را سپری کرده باشید. خوشبختانه هزاران قالب رایگان و پولی با طرحهای مختلف برای وردپرس تهیه شده است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای ساده و کاربردی است که با آن میتوانید هر سایتی را بسازید. به همین دلیل افزونهها و قالبهای زیادی برای آن درست شده است. این ویژگی وردپرس باعث شده که کاربران زیادی آن را برای ساخت سایت انتخاب کنند. همانطور که گفتیم وردپرس تماما با سئو همراه شده و هر قالبی که روی آن دست بگذارید از پیوندهای ریزه میزه پشتیبانی میکند و آن را نمایش میدهد.


وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) منعطف و پویا است که تقریبا از تمامی زبانهای دنیا پشتیبانی میکند. این افزونهها از زبان فارسی پشتیبانی میکنند و مشکلی برای آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس ساخت فروشگاه با آنها ندارید. هر دوی این افزونهها امکانات کاملی ارائه میکنند و تقریبا برای هر نوع سایت فروشگاهی میتوان از آنها استفاده کرد. بعد از ورود به صفحه پوسته ها شما لیستی از پوسته های نصب شده در سایتتان را مشاهده خواهید کرد . پس از دانلود وردپرس که یک فایل فشرده شده می باشد، باید محلی برای نصب وردپرس داشته باشید.


بعد هم این فایل را داخل هاست آپلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. اجازه دهید این موضوع را به شیوه ای دیگری هم بیان کنیم. خوب قبلا در این مورد کمی با شما صحبت شد که باید نوع سایت خود را انتخاب نمایید و نسبت به نیازهایتان کار ساخت سایت را انجام دهید. این آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس تنظیمات مربوط به نام سایت، عضویت کاربران، ارسال نظر توسط کاربران و سایر تنظیمات اولیه است که باید با توجه به نوع فعالیت سایتتان آنها را تعیین کنید. این آموزش برای تمام کسانی که با وردپرس کار میکنند لازم است. اگر محتوای کوتاهی دارید یک توضیح متای جذاب بنویسید که کاربران و گوگل را مشتاق سایت شما کند.


دوم اینکه در حالتی جذاب متن ترغیب به نوشتن دیدگاه را بنویسید و دل آنها را بدست بیاورید. در این جلسه از دوره آموزش فارسی وردپرس، در مورد تنظیمات دیدگاه ها در وردپرس صحبت می کنیم. بعد از این که وردپرس را نصب کردید، باید تنظیمات مربوط به سایت را در آن انجام دهید. آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس در ادامه باید افزونه وردپرسی درگاه پرداختی که تهیه کردید را نصب کنید. » به شما کمک میکند یک درگاه پرداخت خوب بگیرید.


پس حواستان باشد که یک شرکت هاستینگ خوب و معتبر را برای ایجاد سایت انتخاب کنید. ولی مطمئنا اولین مرحله انتخاب دامنه و آدرس سایت میباشد, چرا که وردپرس باید برای دامنه شما ثبت شود. افزونههای ووکامرس و EDD به صورت پیش فرض قابلیت اتصال به درگاههای بین المللی مثل پی پال را دارند؛ اما برای اتصال آنها به درگاههای ایرانی باید از افزونههای جانبی استفاده کنید. بعد از گرفتن آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس درگاه پرداخت، یک پنل کاربری برای نمایش تراکنشها و اطلاعات لازم برای اتصال سایت به درگاه پرداخت را دریافت میکنید. در واقع سایتی که درگاه پرداخت نداشته باشد را نمیتوان یک سایت فروشگاهی به حساب آورد. طراحی سایت فروشگاهی ووکامرس تنها با وارد کردن تک تک و مرحله به مرحله اطلاعات محصولات به آسانی انجام می شود. اصلا لازم نیست که تجربه قبلی برای کار با وردپرس داشته باشید و با صرف فعلا خواستن میتوانید همین حالا با دانلود وردپرس آن هم بصورت کاملاً رایگان برای طراحی سایت کسب و کار آنلاین خود اقدام کنید. ووکامرس و EDD چه تفاوتهایی با هم دارند؟ چه مزایا و معایبی دارد؟

آموزش صفر تا صد ووکامرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم بسیار حرفه ای و انعطاف پذیر است که با استفاده از آن می توان هر  کلیک مدل وب سایت با هر مدل امکاناتی که مد نظرتان باشد را راه اندازی کرد آموزش صفر تا صد ووکامرس، وب سایت هایی همانند: سایت های شرکتی، سایت های فروشگاهی، سایت های شخصی، سایت های رزومه، سایت های آموزشی و خلاصه هر مدل سایتی که نیاز داشته باشید را می توانید با استفاده از CMS وردپرس راه اندازی کنید. همچنین بروزرسانی و نگهداری سایت از چه راهی امکان پذیر است ؟ این افزونه با زبان فارسی سازگار است و نسخه رایگان هم دارد. احتمالا شما هم بارها به فکر طراحی سایت فروشگاهی افتادهاید.


از همه مهمتر وردپرس کاملا رایگان است و زمانی که شما در طراحی سایت با وردپرس خبره شوید نه تنها نیازی به پرداخت هزینه برای طراحی سایت خودتون ندارید بلکه اگه مایل باشید می توانید این کار را به صورت حرفه ای ادامه دهید و از کار طراحی سایت با وردپرس کسب درآمد کنید. آموزش صفر تا صد ووکامرس المنتور (Elementor) یک افزونه صفحه ساز وردپرس است که شامل دو نسخه رایگان و تجاری می باشد. با وردپرس طراحی سایت دیگر نیازی به کد نویسی ندارد بخصوص این روز ها که افزونه های پیشرفته صفحه ساز گرافیکی برای وردپرس منتشر شده است و شما با انتخاب یک قالب رایگان از مخزن وردپرس و نصب افزونه صفحه ساز مد نظر خود میتوانید بدون حتی یک خط کد نویسی سایت خود را طراحی و پیاده سازی کنید. آموزش WordPress سایت وردپرس باران در 40 جلسه کامل به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. در جلسه قبل از دوره آموزش WordPress فارسی با مقدمات نصب وردپرس آشنا شدیم. اگر هم هزینه خرید قالب وردپرس برای شما زیاد است، پیشنهاد میکنم از قالبهای رایگانی که در مخزن وردپرس وجود دارد استفاده کنید.


اگر شما هم قصد دارید فرم های تماس، پرداخت، پاپ آپ و… بعد از مدتی به دلیل نگرفتن بک آپ از طرف آن شرکت، تمام اطلاعات سایت من از بین رفت. رویای صفحه اول گوگل با بک لینک خوب و با کیفیت تبدیل به واقعیت میشه. در این دوره از آموزشی در نیک98 ما تمام سعی خودمون رو کردیم که از پایه یعنی آموزش صفر تا صد ووکامرس از 0 به شما راه اندازی وب سایت وردپرسی رو آموزش بدیم، که حالا شامل سایت هایی مثل سایت فروشگاهی، خبری، شخصی، شرکتی و… میشه. من یه سوالی ازتون داشتم البته سوالم خیلی ربطی به مبحث سئو نداره ولی خب اگه راهنماییم کنید ممنون میشم میخواستم بدونم این تصاویری که داخل سایتتون قرار میدید که متحرک هستن مثلا تصویر صفحه اصلی همین سایت که یه سری مثلث داخلش هست و وقتی که موس رو ببری روشون حذف میشن و حالا بقیه تصویر های متحرک رو چطوری میشه طراحی کرد آیا جایی هست که بشه این چیز های متحرک رو دانلود کرد و داخل سایت استفاده کرد یا با افزونه ای چیزی طراحی میکنید؟


همچنین اگر توانایی و یا مهارت ویژه ای مثل طراحی یا آموزش در زمینه خاصی را دارید، میتوانید با راه اندازی یک سایت تمام این توانایی ها را برای همگان به معرض نمایش بگذارید. یک افزونه یا قالب مخرب میتواند تمام زحمات و هزینههای شما را در یک چشم به هم زدن نابود کند. خیلی از آموزش صفر تا صد ووکامرس این سایتها، کدهای مخرب را داخل فایل قالب و افزونه قرار میدهند. اکثر سایتهایی که قالبهای پولی وردپرس را برای دانلود قرار میدهند قابل اعتماد نیستند. در دوره آموزش طراحی سایت فروشگاهی با قالب وودمارت شما از صفر تا صد آموزش خواهید دید که چگونه یک سایت فروشگاهی برای کسب و کار یا خدمات خود طراحی و پیاده کنید.


با استفاده از این افزونه ها در طراحی سایت با وردپرس می توانید گالری های جذابی به طراحی خود اضافه کنید. وردپرس به دلیل داشتن افزونه های رایگان بسیار زیادی که دارد امکان آموزش صفر تا صد ووکامرس توسعه فراوانی دارد و شما میتوانید تنها با چند کلیک و نصب افزونه مورد نیاز امکان لازم را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید. در ادامه خواهیم گفت که سرعت سایت تاثیر بسیار زیادی روی سئو سایت دارد ، برای همین سعی کنید تا حد ممکن حجم تصاویر پایین باشد و از فرمت jpg استفاده کنید. 


در ادامه روش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را مرحله به مرحله برای شما توضیح میدهم. تعدادی از این افزونهها قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی را به وردپرس اضافه میکنند. قابلیت توسعه: به لطف وجود هزاران افزونه و قالبهای رایگان و تجاری در وردپرس، هر ویژگی یا امکانی را که بخواهید میتوانید به سایت آموزش صفر تا صد ووکامرس خود اضافه کنید. تمام درگاههای پرداخت اینترنتی مستقیم و واسط افزونه سازگار با ووکامرس یا EDD را دارند. اما برای قرار دادن محصول در سایت اینترنتی و فروش آنها باید افزونه فروشگاهی روی وردپرس نصب کنید. به همین دلیل گزینه مناسبی برای ایجاد سایت فروشگاهی محسوب میشود. درست است که وردپرس به راحتی نصب میشود اما بعضی از مراحل نصب آن ممکن است برای شما کمی پیچیده باشد. چالش اصلی این است که نحوه ساخت سایت فروشگاهی را بلد نیستیم. درگاه پرداخت مهمترین بخش یک سایت فروشگاهی است. همچنین افزونه EDD سبکتر از ووکامرس است و سرعت سایت شما بالاتر خواهد بود. علاوهبر این هاست شما باید از نظر سخت افزاری قدرتمند باشد تا سایت با سرعت بالایی بارگذاری شود.


منبع: https://ferdykorpershoek.com/woocommerce-tutorial-create-an-ecommerce-store/

طراحی سایت با وردپرس

ما یه مجموعه آموزشی براتون تدارک دیدیم که توش قراره به طور کامل طراحی سایت با وردپرس رو آموزش بدیم از صفر تا صد. در دوره رایگان آموزش وردپرس ساخت سایت با وردپرس را به طور اصولی یاد میگیرید و با اجرای مرحله به مرحلهی آن در انتهای دوره میتوانید یک وبسایت مناسب با آن استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی کنید و بسازید. یعنی در هر مرحله از آموزش، علاوه بر آموزش متنی، به صورت قدم به قدم تصاویری گنجانده شده تا بتوانید به خوبی از روند آموزش اطلاع یابید. برای اینکه بتوانید کتاب مناسب و مورد علاقه خود را پیدا نمایید، کتاب های معرفی شده در 3 دسته کتاب های فارسی، خارجی و کتاب های الکترونیکی طراحی سایت با وردپرس یا ebook ها دسته بندی شده اند. نصب وردپرس روی هاست | لوکال هاست|بسته نصبی وردپرس | آموزش دسته بندی در وردپرس | آموزش کار با برگه ها | نحوه کار با مدیریت وردپرس | محتواگذاری در وردپرس … از سرفصل های مطرح شده در این کتاب می توان به سازماندهی و مدیریت، تنظیمات وردپرس، ساخت برگه ها در وردپرس و بسیاری از مباحث مفید دیگر اشاره نمود.


سپس با رفتن به بخش فایل های دانلودی (Download Files) می توانید فایل دیجیتالی خود را برای فروش قرار دهید. شاید پیش خودتان فکر کنید که چرا باید پکیج رایگان آموزش کامل و جامع وردپرس را دانلود کنم و بخوام وردپرس رو یادبگیرم؟ چرا از وردپرس استفاده کنیم ؟ یکی از مزایای استفاده از این کتاب، وجود تمام مراحل طراحی سایت به صورت تصویری می باشد. افرادی که مایل به یادگیری وردپرس طراحی سایت با وردپرس از طریق مطالعه کتاب می باشند، می تواند این کتاب الکترونیکی را به سادگی دانلود کرده و آموزش خود را آغاز نمایند. حتما یک محصول تست برای خود ایجاد نمایید و به دسته بندی های مختلف آن را متصل کنید، ویژگی و … نویسنده این منبع معتبر، تمامی مباحث ذکر شده را در فصل های مختلف دسته بندی کرده تا مبتدیان و افراد حرفه ای بتوانند به راحتی مبحث مورد نظر را پیدا کرده و مطالعه نمایند. بنابر سلسله مراتب ذکر شده باید متوجه شده باشید که چرا WordPress 5 Complete در دسته بهترین کتاب های آموزش وردپرس قرار داده شده است.

 چرا دوره طراحی سایت وردپرس ؟ در مقاله «سئو چیست و چرا اهمیّت دارد؟ برای یادگیری وردپرس می توانید از انواع وب سایت ها و دوره هایی که در آموزشگاه دارکوب نیز موجود می باشند، استفاده نمایید اما اگر به دنبال فراگیری طراحی سایت با وردپرس به وسیله کتاب می باشید، می توانید طراحی سایت با وردپرس از بهترین کتاب های آموزش وردپرس که در این مقاله به آنها پرداخته شده است بهره بگیرید. با اینکه همیشه داره سعی میکنه به کمک الگوریتم های جدید سعی کنه بهترین نتایج رو برای کاربرای خودش آماده کنه و بهشون پیشنهاد بده که در مقاله تغییرات جدید الگوریتم 2019 آخرین بروزرسانی ها رو سعی میکنم قرار بدم.


می توانید با مراجعه به هر بخش به بهترین کتاب آموزش وردپرس دسترسی پیدا نمایید. برای یادگیری کامل این افزونه وردپرسی به لینک زیر مراجعه نمایید. دوره وردپرس، تسلط کامل بر وردپرس و شخصی سازی قالب با ویژوال … در ادامه با ایجاد محتوای بهینه شده، وب سایت خود را با استفاده از قالب ها و افزونه های پرکاربرد شخصی سازی می نماید. البته کسانی که می خواهند سریعتر به فروش بالایی برسند طراحی سایت با وردپرس و با سئو و بهینه سازی سایت فکر می کنند، دیرتر به هدفشان خواهند رسید، می توانند از تبلیغات ادوردزی گوگل استفاده نمایند که البته برای کاهش، پیشنهاد می کنیم که این کار را به دست متخصصان google ads بسپرند یا با گذراندن رایگان دوره گوگل ادوردز، خود یک متخصص در این زمینه شوند. در آموزش های قبلی در سایت مادسیج به آموزش ساخت وبسایت به صورت رایگان و بدون یک ریال هزینه پرداختیم تا هر آن کس که نیازمند …


مطالب مرتبط: https://getflywheel.com/layout/inspiring-wordpress-website-design/