قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه WP Rocket نسخه کاملا فعال

همچنین در صورتی که مشکل خاصی با افزونه راکت دارید می توانید با کلیک روی دکمه درخواست پشتیبانی وارد سایت اصلی راکت شده و از طریق پنل پشتیبانی آنها برای خودتان پشتیبانی دریافت کنید. عقبگرد: اگر با نسخه فعلی افزوه ناسازگاری در سایت شما وجود دارد با استفاده از دکمهای که در اینجا قرار دارد میتوانید افزونه WP Rocket را به نسخه قبلی که سایت با آن مشکلی نداشته است برگردانید. اگر در حال استفاده از Cloudflare هستید، به جای استفاده از افزونه رسمی Cloudflare، به بخش افزونه ها بروید و گزینه Cloudflare را فعال کنید. این کاهش درخواست ها باعث میشود مطالب از روی یک منبع ذخیره شده بارگذاری شود و کاربران هربار که به وبسایت شما می آیند چون درخواست تکراری صورت نمیگیرد، مطالب سایت با سرعت بیشتری برای آنها بارگذاری میشود.

باقی تصاویر با اسکرول کردن کاربر به سمت پایین صفحه و ظاهر شدن تصاویر در صفحه نمایش کاربر بارگذاری می شوند. کش کردن داده های استاتیک (یعنی داده هایی که به ندرت تغییر می کنند مانند نوشته های انتشار یافته) باعث سریع تر شدن سرعت بارگذاری صفحه می شود. کار دیگری که این پلاگین برای سایت وردپرسی شما انجام میدهد بهینه سازی فایل های css سایت شما میباشد، که این امر موجب افزایش سرعت بارگذاری قالب شما میشود. جدا سازی فایل های کش برای دستگاه های موبایل : بهتر است این گزینه را نیز فعال کنید زیرا کش موبایل افزونه WP Rocket با فعال بودن هر دو گزینه امن تر می شود. با حذف این گزینه سرعت سایت بهبود پیدا خواهد کرد.

یک افزونه تجاری برای سیستم وردپرس می باشد و به کمک آن می توانید سرعت وب سایت وردپرسی خود را افزایش دهید. در ابتدا با کمپهای مختلفی کار کردیم و حامی شدیم که در نهایت ۱۰ الی ۱۲ مشتری به سمت ما جذب میشد از یک جایی به بعد تصمیم گرفتیم تنها با انجمن و اعضای وردپرس کار کنیم تا افرادی را به سمت خود بکشیم که واقعا از وردپرس و امکانات آن خبر دارند و برایشان استفاده و آگاهی از افزونه WP Rocket محصول ما اهمیت دارد. در صورتی که از این ابزار استفاده میکنید کافی است گزینه فعال کردن را که با نام وضعیت افزودنی در مقابل آن قابل مشاهده است را به حالت روشن درآورید تا هماهنگ سازی با آنها صورت گرفته و سایت شما بهتر با چنین ابزاری مچ شود. این افزونه باعث می شود که در صفحاتی که حاوی تصاویر هستند به سرعت تمامی تصاویر بارگذاری شده و در هنگام اسکرول کردن صفحه به پایین تمامی تصاویر باز شده و قابل مشاهده باشند، که این امر بسیار موجب خوشنودی بازدید کننده و بعضاً خرید کننده سایت شماست.

در واقع با کاهش میزان محتوایی که قرار است به بازدید کننده نمایش داده شود سرعت بارگذاری وب سایت خود را بهبود بخشید. کش کردن صفحات سایت وردپرس موجب افزایش سرعت سایت وردپرس می گردد. بهینه سازی به منظور تعمیر کردن دیتابیس است که ممکن است اطلاعاتی اشتباه یا اضافی در سایت وجود داشته باشد. دیدگاههای زبالهدان: با فعال کردن این گزینه نیز نظراتی که ممکن است تعداد زیادی را شامل شده و در زبالهدان قرار دارند یکباره حذف میشوند. شامل موارد زیر می شود. برونبری تنظیمات: با این گزینه پس از اینکه تنظیمات را شخصی سازی کردید میتوانید یک نسخه خروجی به صورت یک فایل JSON را دانلود کنید که شامل تنظیمات اعمال شده روی افزونه است.

پس فکر دانلود رایگان افزونه راکت را از سر خود بیرون کنید. تهیه این آموزش به منزله دانلود افزونه WP Rocket نمیباشد، پیشنهاد میشود اخرین نسخه به روز افزونه WP Rocket را در سایت رسمی خود افزونه در جهت حفظ قوانین کپی رایت تهیه نمایید. در ادامه آموزش افزونه wp rocket به بخش تنظیمات پیشرفته می رسیم. در ادامه به صورت دقیق تر فیلم آموزش افزونه راکت وردپرس را می توانید مشاهده نمایید. اگر ظاهر وبسایت دچار به هم ریختگی بود بخشهای مربوط به css و javascript را غیر فعال نمایید. با زدن دکمه درخواست عضویت، آی دی مدیران گروهی که این آگهی در آن منتشر شده است، به شما نشان داده میشود که با کلیک روی آن میتوانید در تلگرام برای مدیران آن گروه پیام ارسال فرمایید و از آنها تقضای ارسال لینک گروه نمایید. با اینکه برای هر یک از قابلیت های WP Rocket افزونه های رایگان مجزایی وجود دارد، اما پیشنهاد ما اینست که همیشه سعی کنید از تعداد کمنری افزونه در وب سایت استفاده نمایید.

پیش از این برای اینکه پیش بارگزاری در وردپرس انجام گیرد نیاز به این بود تا حداقل یک کاربر به صفحه مورد نظر وارد شده باشد تا این فایل ایجاد شود. این بخش هم مربوط به تنظیماتی است که افزونه imagify وردپرس در اختیارتان قرار میدهد تا با استفاده از آن بتوانید اقدام به ساخت تصاویر با فرمت webP کنید. بعد از کلیک روی این افزونه WP Rocket دکمه سایت به صورت کش شده در دسترس شما قرار خواهد گرفت. دقت کنید که در اینجا برای CDN هایی نظیر کلودفلر و سوکوری نیازی به انجام این کار نیست و منظور cdn های اختصاصی یا عمومی دیگر است که به صورت Cname در دسترس هستند. با رفتن به منوی افزودنیها میتوانید سرویسهای مختلفی همچون آمارگیر گوگل، کش فیسبوک، کلودفلر و افزونه سوکوری را مدیریت کنید. ابزاری که در افزونه موشک وردپرس وجود دارد به شما کمک میکند تا تنظیماتی که دارید را در جایی نگهداری کرده و اگر مشکلی وجود دارد به نسخه قبل برگردید.

این کار کمک میکند تا فایلهایی مانند css، js و تصاویر که بر روی سرور cdn میزبانی میشوند با افزونه هماهنگ شده و امکان بهینه سازی آنها نیز صورت گیرد. با فعال کردن این گزینه، این اطلاعات اضافی حذف میشوند. با فعال کردن این گزینه پیش نویسها از سایت حذف میشوند. دیدگاههای اسپم: با فعال کردن این گزینه نظراتی که طبق افزونه هرزنامه وردپرس اسپم شناخته شده و در پوشه هرزنامه قرار دارند حذف میشوند. با استفاده از منوی قوانین پیشرفته میتوانید استثنائات را برای کش وردپرس، کوکیهایی که نباید کش شوند، USER AGENTها، آدرسهایی که همیشه باید به محض تغییر کش حذف شده و کش نشوند و در نهایت کش کردن کوئری استرینگها را مدیریت کنید. با استفاده از این بخش میتوانید این دادههای اضافی را حذف کنید. تمامی آدرس های موجود در نقشه ی سایت را بررسی کرده و آن را از پیش بارگذاری میکند. این افزونه وردپرس هم دقیقاً شبیه به تمامی افزونه های افزایش سرعت وردپرس با کش کردن صفحات روی مرورگر کاربر سبب افزایش سرعت بارگذاری صفحات می شود.

تنظیمات بخش رسانه مربوط به بهینه کردن تصاویر، شکلکها، جاسازیهای وردپرس و استفاده از تصاویر webP میشود که به کاهش، حذف یا ترکیب فایلها کمک میکند. هنوز معنای کاملی برای کلمه Preloading پیدا شده است اما در مورد این خصوصیت افزونه موشک وردپرس می توانم بگویم که با نصب افزونه WP Rocket صفحات سایت شما روی سرور های افزونه موشک ذخیره می شودو در این صورت از cpu کمتری استفاده شده و از این پس سرعت لود سایت شما چندین برابر می شود . از آنجایی که ابزار وردپرس همیشه بهترین ها را برای شما می خواهد اینبار هم با معرفی افزونه موشک قصد دارد تا خدمتی بزرگ را برای کاربران خود فراهم کند. پیش نویس خودکار: وردپرس در هر چند دقیقه نوشتهای را که در حال ایجاد و تغییرات در آن هستید را در حالت پیش نویس ذخیره میکند تا در صورت قطع ارتباط با سایت به هردلیلی(مانند خطا در سرور، خطا در اتصال اینترنتی یا قطع شدن برق) اطلاعات نوشته را از دست ندهید؛ درواقع این ویژگی مانند همان ذخیره خودکار در برنامههایی مثل ورد است.

https://wpbaran.ir/wp-rocket/

https://wp-rocket.me/

افزونه راکت را آموزش ببینید

نکته خیلی مهم اینه افزونه راکت که SEO Friendly هست، یعنی وب سایتی که با افزونه راکت وردپرس راه اندازی شده، اگر اصول سئو رعایت بشه به راحتی در موتورهای جستجو رتبه خواهد گرفت. برای اینکه نوشته شما از نظر افزونه Yoast Seo بتواند تایید بگیرد، باید چراغ سو آن سبز شود. در حال حاظر بهترین نسخه php 7.3 هست با این که ورژن های جدید تر هم اومدن ولی این نسخه از همه stable تره پس بهتره روی این افزونه راکت  سویچ کنید. چند وقت پیش افزونه چند زبانه وردپرس را بومی سازی کردیم و کاربران زیادی از این افزونه استقبال کردند. از طرفی دیگر به کارگیری یک فونت زیبا و مناسب برای سایت میتواند به طور فوقالعادهای ظاهر سایت شما را بهبود بخشیده و حس بهتری برای کاربران سایتتان ایجاد کند. وردپرس دائما بهروزرسانیهایی را به کاربران افزونه راکت خود ارائه میدهد که برای ایمنتر کردن سایتتان باید این آپدیتها را بارگیری و نصب کنید. چرا که این قالب تنها طی چند ثانیه بارگیری میشود. تعدادی از این افزونهها نیز در میهن وردپرس معرفیشدهاند. برای انجام این کار ابتدای فونت مورد نظر خود را از افزونه راکت سایت ارائه دهنده فونت تهیه نمایید.

  ادامه مطلب ...

افزونه Yoast SEO Premium (دانلود رایگان) (تست شده)

اگر به دنبال دانلود رایگان افزونه یواست سئو پرمیوم هستید بهترین مرجع دانلود رایگان افزونه Yoast SEO Premium وردپرس باران است. در لینک افزونه Yoast SEO Premium می توانید رایگان دانلود کنید. 

استاندارد نمایش توضیحات متا در موتورهای جستجو حداقل ۱۲۰ کارکتر و حداکثر ۱۵۶ کارکتر می باشد. این افزونه Yoast SEO Premium فارسی مسئله میتواند یک مزیت برای نمایش نتایج بهتر در موتورهای جستجو باشد. برای اینکار یک پاراگراف ۴ خطی را تبدیل به دو تا پاراگراف دو خطی نماید. اگر این خطا را از افزونه یواست دیدید لازم است طول پاراگراف های خود را کوتاه کنید. در بخش عمومی در تب ابزار های وب متر شما باید کد تایید موتور های جست و جو گر را وارد نمایید و همچنین از طریق Verify و آپلود فایل امکان تایید موتور های جست و جو فراهم شده است.


اینکه این پستها قرمز هستند یا هر رنگ دیگری، دلیل نمیشود که پست ما در گوگل، در نتایج اول باشد، صرفاً یواست سئو یک آنالیزی بر اساس کلمه کلیدی شما انجام داده است و باید ببینیم این کلمه کلیدی که وارد شده، صحیح است یا نه. کافیست وارد سایت رسمی افزونه Yoast SEO Premium دانلود رایگان وبمستر تولز بینگ Bing Webmaster Tools شوید و یک حساب ایجاد کنید. امکان ایجاد قسمت لینک مرتبط با محتوای در حال بارگذاری برای لینک سازی داخلی. در حال حاضر سئو تنها به جذب مخاطب از سوی گوگل خلاصه نمیگردد بلکه شبکههای اجتماعی نیز بخش بسیار مهمی را در سئوی سایت شما نیز ایفا میکنند.


به عبارت دیگر این تب مربوط به سئو فرندلی بودن محتوا برای کاربر دارد که از خلاصه نویسی، پاراگراف کوتاه و… خلاصه راحت بگم طبق اصول کار کنید چرا این افزونه سبز باشه بهتر هست. این کار تاثیر فوق العاده ای در خوانایی متن و سئو وب سایت شما خواهد داشت. نکته مهم دیگر این است که مهم است در پست شما چند بار کلمه کلیدی مورد نظر تکرار شده است. اگر شما محتوای تولید کردهاید که جامع و کامل است حتماً از این گزینه استفاده کنید. سعی کنید ویژگی های مطلب شما در حدی باشد که چراخ سبز به شما نشان داده شود. همیشه توجه کنید که لازم است حتما به تمام هشدارهایی که افزونه یواست در بخش نتایج آنالیز نشان می دهد توجه کنید. نتایج آنالیز افزونه یواست بخشی از افزونه می باشد که مشکلات موجود از نظر افزونه Yoast Seo پرمیوم را نشان می دهد. در صورتی که وب سایت شما قرار است که چندین نویسنده داشته باشد، برای اینکه کاربران بتوانند از طریق نتایج جستجو به آرشیو نویسنده مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، بایستی در این قسمت گزینه بله را انتخاب کنید.


با این حال اگه میخواین سایت شما در بین نتایج برتر جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار بگیره باید با سئو خودتون بیشتر بازی کنین و این جاست که Yoast SEO پرمیوم فارسی یکی از بهترین دوستای شما میشه! حال می توانید در کنار هر نوشته خود، وضعیت سئوی آن را به صورت چراغی با رنگ های متفاوت ببینید. در این بخش شما می توانید فایل robot و htaccess را ویرایش کنید ، از تنظیمات برنامه خروجی بگیرید یا درون ریزی کنید و همچنین می توانید به صورت کلی تنظیمات انجام دهید. این بخش به دستهبندیهای شما ارتباط دارد و میتوانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید.


در غیر این صورت ترجمه انگلیسی آن را در نامک یا URL قرار دهید. اما به دلیل اینکه ساختار آدرس برای زبان فارسی مناسب نیست و کاراکترهای آدرس URL در زبان فارسی تبدیل به کاراکترهای ناخوانا میشوند پیشنهاد میکنم استفاده از این مورد را جزو ملاک قرار نداده و از کلمات انگلیسی استفاده کنید. ما در این آموزش به قابلییت ها و ویژگی های هر کدوم از این افزونه های سئو افزونه Yoast SEO Premium وردپرس میپردازیم و نحوه اینکه کدام یک را برای سایت خود جهت سئو سازی سایت انتخاب کنیم را به شما خواهیم گفت. زیرا برای اینکه متنی خوانایی داشته باشد لازم است طول جمله یا جملات خیلی زیاد نباشد. بعد از آپدیت افزونه سئو که چند ماهی از آن آپدیت نمیگذرد تب دیگری با نام خوانایی به آن اضافه شده است.


یعنی صرفا با پاسخ به چند سوال، خود افزونه تنظیمات درست را برای شما فعال می کند. از تنظیمات محتوا، عناصر چند رسانه ای، بایگانی ها و … در مقاله آموزش تحقیقات کلمات کلیدی سایت و همینطور مقاله سئو محتوا، توضیحاتی در مورد استفاده از کلمات LSI داده شد. با تغییر ندادن متن نوشتهشده در بخش«محتوایی که بعد از هر نوشته در Feed قرار می گیرد» با کلیک بر روی مطلب به سایت شما منتقل خواهند شد که این کار بازدید سایت شما را بالا میبرد. برای این کار افزونه یواست در هر جمله ۲۰ کلمه باید وجود دانلود افزونه Yoast SEO Premium داشته باشد.

https://wpbaran.ir/yoast-seo-premium/

چرا افزونه wp rocket را نصب نکنید؟

حال شما به یه ابزار افزونه wp rocket دیگه نیاز دارید که با استفاده از اون کدهای لازم رو بررسی کنیم. در این آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی قصد داریم تا ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین روش فارسی سازی قالب وردپرس را به شما آموزش دهیم. دلیل نال کردن قالب و عیب های آن ؟ اگر فایل درون ریزی ابزارک هم داشته باشه باید از طریق یک افزونه اقدام به ایمپورت کردن اونها کنید برای این مورد هم آموزش نحوه درون ریزی ابزارک ها در وردپرس رو مطالعه کنید. همچنین برای نصب افزونه ای که از سایت های دیگر خریده اید باید روی گزینه Upload Plugin کلیک کنید تا فایل افزونه wp rocket افزونه بارگذاری شود. این به شناسایی کلمات یا عباراتی که معمولاً از آنها استفاده نمی کنید کمک می کند. ” به طور کامل این مورد را بررسی کردیم، اما در هر صورت اگر استفاده بی رویه و بدون بررسی را ضمیمه طراحی سایت با وردپرس کنید، ممکن است دچار مشکل شوید.


از طرف طراحی سایت بدون کدنویسی، باید با مشکل اسپم در سایت خود مقابله کنید. کاربران افزونه wp rocket برای پیدا کردن سایت شما، باید آدرس آن را در مرورگر خود وارد کنند. تنها بخشی که باید به آن توجه کنید نام دامنه است زیرا با استفاده از آن کاربران به وب سایت شما مراجعه می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که طراحان و توسعه دهندگان پوسته ها از گزینه های سئو برای بازاریابی استفاده می کنند و از آن به عنوان یک حیله بازاریابی یاد می کنند که به جای تمرکز در تولید بهترین تم موجود، تم را با مجموعه ای کوچک از گزینه های seo پیوند می دهند و همین کار موجب حفظ صنعت و برتری بر رقبا خواهد شد. اینکه میگم مهم هست دلیلش اینه که وقتی فایل po و ذخیره کردیم و تغییرات داخل فایل mo ذخیره شد , قالب ما اصطلاحات ترجمه شده رو نشون میده. که شما می تونید هر نوع پوسته وردپرسی رو در این سایت ها پیدا کنید. البته محصولات مجازی می تواند هر فایلی باشد: طراحی سایت بدون کدنویسی ویدئوهای آموزشی، و… ما تغییرات را روی فایل po انجام میدیم بعد از ذخیره کردن به صورت خودکار تغییر در فایل mo نیز ذخیره می شود. بعد افزونه wp rocket از اینکه شما نرم افزار poeditرو نصب کردید قادر خواهید بود فایل با فرمت po رو در محیط نرم افزار باز کنید و اقدام به ویرایش آن کنید , اما فایل با فرمن mo قابل ویرایش نیست اما برای ترجمه مهم ترین فایل هست … و در وردپرس کاربرد های مختلفی دارد از مهم ترین کاربرد های تغییر در این فایل افزایش محدودیت بارگذاری رسانه در وردپرس می باشد با ما همراه باشید.


https://www.wpbeginner.com

قالب وودمارت

قالب وردپرس فروشگاهی مهم است. قالب وودمارت وردپرس بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است. قالب Woodmart وردپرس همانند یک کلمه نامعلوم در دهه اخیر است اما به عبارت ساده این بدان معنی است که وب سایت شما باید به روشی خاص کدگذاری شود تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد صحیح مورد نیاز را پیدا کنند تا صفحه شما به درستی رتبه بندی شود. از طریق وبلاگ سایت مدیران می توانند مطالب متنوع و جذابی را برای جذب مشتریان بیشتر منتشر کنند.

قالب وودمارت

یک وبسایت عالی باید از طراحی های زیبای دمو برخوردار باشد تا بتواند شروع یه کار کند، و ما این کار را از ابتدا تشخیص دادیم و با بیش از ۳۵ طرح خیره کننده که برای شما تعبیه کرده ایم، امکان انتخاب از میان آنها را برای شما فراهم کرده ایم. اگر می خواهید با قالب woodmart وردپرس قالب وودمارت و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما همچنین اطمینان حاصل کرده ایم که وبسایت شما با بالاترین تراکم پیکسل ممکن بر حسب دستگاه کاربران نمایش داده می شود.

قالب Woodmart

در صورتی که بخواهید ما رایگان قالب را برای شما نصب میکنیم. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 6.0.2 در تاریخ 1400.01.23 به وردپرس باران اضافه شد. در این پست قصد دارم تا هم دانلود رایگان قالب Woodmart وودمارت رو براتون معرفی کنم و هم تمامی امکانات و جزئیات این پوسته رو شرح بدهم تا هر چه بیشتر با این قالب انعطاف پذیر آشنایی کامل داشته باشید و یکی از انتخاب های شما برای قالب سایتتان باشد. جهت نصب رایگان محصولات پس از خرید هر محصول از طریق ارسال تیکت درخواست خود را ارائه دهید. نکات مهم در پاسخگویی سریع تیکت چیست ؟

آموزش قالب وودمارت

زبان فارسی : ما در سعی کردیم یک قالب تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این آموزش نصب قالب وودمارت را فارسی سازی کردیم.البته بخش محتوای دموهای درون ریزی چون این دموها از نسخه اصلی قالب هستند.

دارای محتوا لاتین است که اگر هم فارسی بود یک محتوای آزمایشی است و شما باید با محتوای خودتان جایگزین می کردید.ولی تمام بخش تنظیمات قالب وودمارت کاملا فارسی سازی شده است. پس حتما در ادامه با ما همراه باشید. جستجوی ایجکس فوق العاده سریع و زیبا، چندین نحوه نمایش محصولات، ایجکس بودن تمام فیلترها و دسته بندی ها، مگامنوی قابل ویرایش با ویژوال کامپوزراست.

قالب وودمارت فارسی

فوتر بسیار منعطف،متناسب با نیازهای خود سفارشی سازی کنید. قالب woodmart دارای کنترل پنل قدرتمند، دارا بودن 4 فونت پرطرفدار فارسی، نمایش منوی موبایل فوق العاده حرفه ای، نصب آسان، امکانات ساخت مگامنوی حرفه ای، پیشخوان حساب کاربری اختصاصی، نمایش محصولات به صورت 360 درجه ، استایل های اختصاصی برای صفحات، سرعت بالای بارگذاری، انواع هدر و سربرگ، فوتر بسیار منعطف، نحوه نمایش محصولات متعدد و متفاوت، سازگاری با افزونه چند فروشندگی دکان را می توان از جمله ویژگی های اصلی این قالب برشمرد.

معایب قالب وودمارت

این قالب محبوب دارای امکانات فوق العاده ای است که از میان آن ها می توان به چندین مدل مختلف هدر و فوتر زیبا و قابل تغییر و شخصی سازی، سازگاری با افزونه های ویژوال کامپوزر، المنتور، افزونه های سئو، افزونه چند فروشندگی دکان، جستجوی ایجکس، نمایش محصولات به چندین شکل مختلف، نمایش محصول به صورت 360 درجه، فرم ورود و ثبت نام به سایت، مگامنوی قابل ویرایش اشاره کرد. برای فروش لوازم منزل، موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ، کادو و بدلیجات، لوازم الکترونیک، البسه و پوشاک، لوازم بازی و سرگرمی و تمام کسب و کار های اینترنتی، با این قالب یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کنید.

قالب وودمارت رایگان

از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد بخش فیلتر محصولات به صورت حرفه ای است که به صورت فارسی سازی شده و حرفه ای برای کاربران سایت قابل استفاده است برای بررسی این محصول در بخش دموهای فارسی به یک دسته بندی محصول مراجعه کنید.

این خصوصیات قالب وودمارت که در قالب ووکامرس وودمارت هم موجود هست عبارت اند از: سبد خرید، امکان افزودن محصول به علاقمندی ها، امکان نمایش سریع محصول، امکان فیلتر بر اساس قیمت، امکان فیلتر بر اساس برند، امکان فیلتر بر اساس رنگ، امکان فروش محصولات به شکل های مختلف نقدی و اقساط، امکان حمل و نقل حرفه ای و … WoodMart به شما امکان می دهد یک لیست داشته باشید اما رنگ های بسیاری را برای نمونه یا یک محصول خاص نشان می دهد که دارای اندازه، نوع، استایل و هدف مختلف است. قالب وردپرس Woodmart همراه با فیلم آموزش ۰ تا ۱۰۰ کار با قالب ارائه میشود ، همه قسمت های قالب به زبان فارسی توضیح داده شده است منو ها ، صفحه ساز قالب، تنظیمات قالب ، افزونه های لازم برای کار کردن با قالب هدر ها و فوتر ها و کدهایی که در ابزارک ها قرار میگیرند و دسته بندی ها و…

سفارشی سازی قالب وودمارت

این قالب از افزونه ی صفحه ساز وردپرس wpbakery page builder پشتیبانی می کند و شما با استفاده از این افزونه می توانید صفحات زیبایی را در سایت خود طراحی کنید،ضمن اینکه بخش های مختلفی از این قالب از تکنولوژی AJAX پشتیبانی می کند که این موضوع در بخش جستجو زنده محصولات قابل درک است. برای راه اندازی سریع قالب بسیار مفید میباشد، برای کسانی که تازه قصد راه اندازی سایتشان را دارند بسته نصب سریع میتواند بسیار مفید باشد.

قالب وودمارت با المنتور و ویژوال کامپوزر

شما میتوانید در کمتر از ۵ دقیقه فقط با چند کلیک سایت خودتان را کاملا آماده همانند پیش نمایش فارسی که در سایت ما مشاهده میکنید پیاده سازی بکنید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا به معرفی قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس بپردازیم. طرح بندی مختلف در بخش نمایش محصولات هم وجود دارد یعنی هر محصولی که موس روی آن رفت به چه شکلی نمایش داده شود و المان های مختلف را می توانید در نمایش انتخاب کنید و هیچ محدودیتی ندارد.

دانلود قالب وودمارت

به طور مثال طرحی است که خرید سریع وجود دارد می توانید در بخشی از صفحه از این طرح استفاده کنید و بخشی دیگر از طرح دیگری در خرید و دانلود قالب وودمارت استفاده کنید.

خرید از تم فارست: https://themeforest.net/item/woodmart-woocommerce-wordpress-theme/20264492

خرید قالب وودمارت: https://wpbaran.ir/woodmart/