قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه Yoast SEO Premium چیست و چه کاربردی دارد؟

افزونه وردپرس سئو سایت که ما در این بخش به آن می پردازیم از امکانات بسیار زیادی نسبت به نسخه نال شده و رایگان دارد و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین روش ها را روی سایت خود اعمال کنید و یک سایت بهینه در نزد موتور های جستجو داشته باشید شما با دریافت این افزونه سئو و با طی کردن مراحل نصب یک گزینه ی جدید با همین عنوان در پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد شما باید رو این گزینه کلیک و تنظیمات را افزونه Yoast SEO Premium سفارشی کنید.کاربران گرامی این افزونه نیاز به هیچ گونه دانش سئو و کد نویسی ندارد یعنی افراد مبتدی هم قادر به اعمال تنظیمات هستند کافیست به آموزش های ارائه شده در سطح اینترنت و حتی در سایت تم مراجعه و از روی آنها افزونه و سوی سایت خود را کانفیگ کنید.حتی به زودی ما ویدیو آموزشی کار با All in One SEO Pack Pro را برای شما در کنار افزونه ارائه شده قرار خواهیم داد تا به بهترین نحو سئوی سایت خود را در دست بگیرید.

لینک های خودکار زمانی که نوشته ها نمایش داده می شوند در PHP اجرا می شوند و هیچ تغییری در HTML واقعی نوشته های ذخیره شده در پایگاه داده انجام نمی شود. همچین با استفاده از روش هایی می توانیم صفحات مختلف سایت خود را برای معرفی به موتورهای جستجوگر رتبه بندی کنیم که افزونه Google XML Sitemaps این کار را نیز می تواند به صورت خودکار با توجه به تعداد نظرهای هر نوشته و صفحه انجام دهد.همچنین این ابزار هر زمانی که محتوای جدیدی به سایت اضافه میشود به طور خودکار نقشه سایت را بروز رسانی می کند. SEO یا Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است،که امروزه با توجه به گسترش سایت های اینترنتی و پیشرفته شدن الگوریتم های موتورهای جستجو استفاده درست استانداردهای سئو در وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است،که شما با استفاده از افزونه یواست سئو و بکارگیری تکنیک هایی که در این دوره آموزشی گفته شده،روی سئو وب سایت خودتان کارکنید.

امروزه همان طور که می دانید بیش از 80 درصد کاربران که وارد سایت شما می شوند از طریق موتور های جستجو می باشد یعنی کمتر از 20 درصد کابران آدرس سایت شما را می دانند و در مرورگر مستقیما وارد می کنند پس هر چقد سایت و مطالب شما بهینه سازی شده باشد در بین موتور های جستجو محبوب و در جایگاه های بالاتر و صفحات اول جای خواهد گرفت پس این امر را جدی بگیرید و از افزونه سئو ی خوب که معرفی کریدم استفاده نمایید. افزونه Yoast SEO از سال 2008 منتشر شد و روز به روز توانست تا طرفداران بیشماری را در بین دیگر افزونه های سئوی وردپرس جلب کند و تبدیل به محبوب ترین افزونه سئو در این راستا گردید اگر شما نیز بازدید سایت و کاربران کسب و کارتان حائز اهمیت است یقینا ما این محصول را به شما معرفی میکنیم ! همانطور که میدانید وردپرس به دلیل ایجاد امکانات بی نظیر یکی از بهترین سرویس دهندگان مدیریت محتوا;وبللاگ نویسی و سئو در اینترنت است.اما بیشترین نگرانی هر وبمستر یا وبلاگ نویس در انتخاب سیستم مدریت محتوا این است که بیشترین امکانات را برای راه اندازی سایت و قابلیت های برای انتشار نوشته های جدید داشته باشد که وردپرس هم اکنون باتوجه به افزونه های زیادی که در این زمینه برای آن وجود دارد می توان گفت بهترین گزینه است.نکته دیگر که حائز اهمیت است اینکه موتورهای جستجو یکی از برترین منابع ترافیک هستند و به همین دلیل استفاده از ابزارها و افزونه هایی که به ما در بهینه سازی سئو وردپرس کمک کنند اهمیت بسیار بالایی دارد.همچنین خیلی از اشخاص و سازمان ها دوست دارند که کارهای وبسایت شون رو خودشون بدون نیاز به برنامه نویس انجام بدهند.

2. سپس بر روی هم اکنون نصب کن کلیک کرده تا این افزونه برای شما نصب شود اما همچنان دقت کنید که نیاز به خرید افزونه yoast seo premium دارید زیرا این امکانات نسخه پرمیوم این افزونه واقعا عالی است و نیاز هر کسب و کار آنلاین است. افزونه خزش هوشمند وردپرس هم اکنون آماده ارائه می باشد. این افزونه به عنوان افزونه های برتر برای بهینه سازی سایت وردپرس مطرح است یکی از دلایل برتر بودن این افزونه سادگی کار با آن است به همین دلیل اکثر افرادی که به تازگی با وردپرس آشنا شده اند از این افزونه برای بهینه سازی سایت شان استفاده می کنند . با استفاده از این افزونه سئو وردپرس برای سایت خود عنوان ، متا تگ و توضیح وارد کنید تا در نتایج موتور های جستجو این محتوا استفاده شود و سایت شما در جایگاه برتر قرار گیرد.

https://www.linkedin.com/pulse/%25D8%25A7%25D9%2581%25D8%25B2%25D9%2588%25D9%2586%25D9%2587-yoast-seo-premium-mojtaba-wpbaran

افزونه wp rocket با نصب افزونه

در صورتی که با نصب افزونه آشنایی ندارید از این پست (آموزش نصب افزونه در وردپرس) استفاده کنید. اگر با نحوه نصب افزونه وردپرس آشنا نیستید آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس را مطالعه کنید. در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه موشک وردپرس wp rocket بپردازیم؛ از ویژگی های برجسته افزونه rocket بهینه سازی و افزایش سرعت سایت است، در ادامه با بسیاری از امکانات این افزونه آشنا می شوید. Automatic Cleanup (پاک سازی اتوماتیک): در این قسمت با انتخاب یک بازه زمانی مشخص می توانید تعیین کنید که هر چند وقت یک بار بهینه سازی جداول پایگاه داده صورت گیرد. یعنی تا زمانی که کاربر در صفحه به عکس یا تصویری نرسد، آن تصویر لود نمیشود.

این موارد می تواند شامل یک یا تعدادی از برگه ها با خواص یکسان باشد. اما شما با استفاده از افزونه WP Rocket می توانید سایت خود را بهینه تر کنید و همین امر باعث افزایش سرعت وب سایتتان خواهد شد مانند موشک ! جذب بیشتر کاربران، باعث افزایش منابع سرور می شود و در نهایت باعث افت سرعت وب ساییتان خواهد شد. در سیستم کش با ذخیره سازی یک نسخه از وبسایت شما در مروگر کاربر سرعت وبسایت برای کاربران افزایش چشمگیری خواهد داشت. وای به روزی که با فعال کردن یکی از گزینه های بهینه سازی سرعت در راکت، سایت شما دچار به هم ریختگی شود.

شما میتونید با نصب این افزونه زمان لود سایت شما را کاهش دهید و هم با امکانات بینظیری که این افزونه داره میتونید پهنای باند خود را کاهش دهید و در هزینه ها صرفه جویی کنید . ✅ افزونه راکت موجب فشرده سازی فایل های استاتیک شده یعنی فشرده کردن کدهای HTML، CSS و JS چون حجم کمتر فایل های استاتیک باعث کاهش زمان بارگذاری و لود سریع تر صفحات شده چون این ویژگی باعث سرعتی یافت نشدنی در سایت می شود. یکی از فاکتور های مهم در گوگل سرعت لود سایت میباشد به با افزونه wp rocket pro مشکل شما حل خواهد شد و سرعت لود بالایی را تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم حتما این افزونه رو خریداری کنید و در سایت یا فروشگاه اینترنتی خود مورد استفاده قرار دهید.

با استفاده از افزونه اسکیما پرو یا همان موشک سئو، بدون نیاز به داشتن مهارت کدنویسی می توانید هر قالب وردپرسی را به راحتی به صورت خود کار نشانه گذاری کنید تا گوگل بتواند محتوای سایت شما را کاملا ساختارمند (Structured Data) مشاهده کند. این محصول کاملا سالم و تست شده می باشد. کدهای موجود در این افزونه کاملا استاندارد است و برای توسعه دهندگان کار کردن با آن راحت است. با این همه توضیحات در مورد افزونه WP Schema Pro نتیجه می گیریم که، یکی از افزونه های کاربردی و مورد نیاز یک وبسایت موفق می باشد که شما با استفاده از این افزونه می توانید مطالب و محصولات سایت خود را از دید موتورهای جستجویی مانند گوگل مرتب کرده و نشانه گذاری کنید تا بهتر ایندکس شوند و به طبع آن بیشتر دیده می شوید و کاربران سایتتان افزایش می یابد و فروش نیز بیشتر می شود. از طرف افزونه یک صفحه ایجاد می شود که می توانید همه مشخصات مربوط به کتاب و یا هر طرحی که انتخاب کرده اید را در آن وارد نمایید.

https://justpaste.it/55cf8

افزونه wp rocket آموزش به زبان فارسی

با قرار دادن country در باکس باعث کش شدن پارامتر می شود. در این مورد country یک پارامتر و Italy یک مقدار می باشد. این همان چیزی است که سازندگانموشک وردپرس با ایجاد یک افزونه حافظه پنهان که فقط چند دقیقه طول می کشد را حل کردند. همچنین این قسمت بیشتری تداخل و خرابی ها را در سایت های مختلف ایجاد می کند، زیرا کاربران بدون در نظر داشتن این که چه فایلی را بهینه می کنند آن ها را انجام می دهند. افزونه wp rocket به طور پیش فرض سایت های وردپرس با کامپایل فایل های PHP مختلف برای هر بازدید کننده که باعث ایجاد سربار در سرور شما می شود. یعنی زمانی که افزونه راکت روی سایت شما فعال است و کار می کند شروع به کش کردن صفحات مختلف سایت شما خواهد کرد. تنظیمات مربوط به بهینهسازی فایلها در افزونه راکت وردپرس به شما کمک میکند تا به ترتیب حجم فایلهای CSS و JS را کاهش داده و فایلهای مختلف را نیز با هم ترکیب کرده و در قالب یک فایل کامل قرار دهید.

موشک وردپرس یک افزونه مبتنی بر ذخیره سازی و بهینه سازی وردپرس است که وعده می دهد “بارگیری سریع وردپرس را با چند کلیک سریع انجام دهد”. زیرا به جای اینکه هر بار تمام فرآیند بازیابی اطلاعات از هاست وب شامل استفاده از اسکریپت های پیچیده PHP، دسترسی به پایگاه داده MySQL و اسمبل کردن داده ها و تبدیل آنها به محتوای قابل خواندن اجرا شود، داده ها از مکان ذخیره سازی موقت خود بیرون کشیده شده و به صورت درست ارائه داده می شوند و به این ترتیب سرعت بارگذاری صفحه به میزان قابل ملاحظه ای بهبود می یابد. افزایش سرعت صفحه باعث کاهش میزان جست و جو، افزایش تبدیل شناخته می شود و نیز باعث افزایش ورودی های از نتایج جستجوی گوگل خواهند شد. با افزونه wp rocket دیگر از سختی ها و آزار پیکربندی افزونه های کلاسیک کش نجات پیدا کردم. پس از خرید ، لینک دانلود فایل زیپ را دریافت خواهید کرد بعد از دانلود فایل ان را در وردپرس با کلیک بر گزینه “Add New” در زیر افزونه ها و سپس با کلیک روی “Upload Plugin” آپلود نمایید.

به عنوان مثال لینک زیر را مشاهده نمایید . فایل ها دارای پشتیبانی هستند و پس از خرید لینک دانلود خدمتتان ارایه خواهد شد . همانطور که از یک پلاگین حرفه ای و پریمیوم انتظار می رود، برای توجیح قیمتی که افراد برای خرید آن می پردازند در مقابله با افزونه های رایگان انتظار دارند که ویژگی های بیشتری را در اختیار داشته باشند. امروز می خواهیم یک افزونه حرفه ای را به شما معرفی کنیم که تاثیر زیادی بر سرعت سایت شما دارد . همانطور که می بینید از جدول مقایسه ویژگی های گرفته شده از سایت خود، افزونه wp rocket ویژگی های زیادی را ارائه می دهد که رقبا نمی کنند.

در تنظیمات افزونه راکتگزینه ای وجود دارد که می توانید با فعال کردن آن لود تنبل به سایتتان اضافه کنید.وقتی لود تنبل در سایت فعال باشد زمانی که به صفحه ای وارد می شوید مرورگر تصاویر و ویدیوهای موجود در صفحه را تا زمانی که به آن ویدیو یا تصویر نرسیده اید لود نمی کند و شما شاید بگویید چه ساده است و اما این کار بسیار ساده سرعت سایتتان را به طور چشمگیر افزایش می دهد. اضافه کردن یک افزونه کش به وب سایت وردپرس تان یکی از مهم ترین و بهترین کارهای است که می توانید پس از نصب آکیسمت / Akismet و افزونه سئو yoast بر روی وب سایت تان انجام دهید. با نصب پلاگین کش، فایل های پی اچ پی به فایل های HTML استاتیک که بسیار سریع تر بارگذاری می شوند و بار بر روی سرور شما را کاهش می دهند، مگر اینکه شما یک سایت بسیار پویا مانند یک انجمن داشته باشید هیچ دلیلی برای استفاده از آن وجود ندارد.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-107/1087911-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA/?pr=1