قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه Yoast SEO Premium [مقایسه کنید]

افزونه Yoast SEO پریمیوم نسخه اصلی و پولی این افزونه میباشد و تفاوتی که با نسخه رایگان آن دارد این است که قابلیتهای بسیار مهمتر و بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد که در سئو سایتها تاثیرات به مراتب بالاتری دارد. این بار در همیار ووکامرس دانلود افزونه سئو ووکامرس را برای شما بصورت رایگان آماده کرده ایم . توجه داشته باشید که قالب شما و پلاگین های دیگهای که نصب کردید، مسیر راهنما را فعال نکرده باشند و درصورتیکه فعال کرده بودند آن مسیرهای راهنما را غیرفعال کنید، یا در تنظیمات قالب خود غیرفعال کنید و از مسیر راهنمای یواست سئو استفاده کنید. پس همه این ها نشان از ارزش آن سایت دارد پس صد در صد مایل نیستید سایت خود را خراب و یا از بین ببرید. در نتیجه افزونه ای را باید انتخاب کنید که منتاسب با نیازهای شما باشد و از دیگر برنامه ها و افزونه های شما پشتیبانی کند.

در نتیجه توصیه می شود که به هیچ وجه نیاز نیست که به این بخش وابستگی ۱۰۰ درصد داشته باشید و لزوما تمام موارد را رعایت کنید. پلاگین Smush بخاطر ویژگیهای خوبش تا بحال بیش از 1میلیون نصب فعال داشته؛ با این افزونه تصاویر آپلودی سایت بدون افت کیفیت مشهود بهینه میشن؛ در نتیجه زمان بارگذاری سایت پایین میاد و سرعت سایت بالا میره. انتخاب کلید واژه کانونی اولین کاری است که برای محاسبه وضعیت بهینه بودن مطالب در وردپرس و سبز کردن چراغ سئو افزونه Yoast SEO Premium باید انجام دهید. اگر شما تنها نویسنده فعال در وب سایت هستید، یواست سئو آرشیو نوشته های شما را برای جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری به صورت اتوماتیک نوایندکس می کند. در بخش نوع نوشته افزونه یوست مرتبطترین مورد را با محتوای سایت وردپرسی خودتان انتخاب کنید.

البته افزونه یواست این امکان را به شما میدهد که در زمان بارگذاری هر محتوا در بخش تنظیمات پیشرفته نو ایندکس و ایندکس شدن مقاله را مجددا انتخاب کنید. اگر از دکمه های ادامه مطلب در سایت خود استفاده می کنید میتوانید گزینه زیرصفحات بایگانی را بر روی noindex قرار دهید تا صفحه ادامه مطلب شما در موتور های جستجو ایندکس نشود. در بخش قابل مشاهده پیکربندی افزونه یوست برای موتورهای جستجو تنظیمات پیشفرض را تایید کنید تا محتوای سایت وردپرسی شما در موتورهای جستجو ایندکس شود. در انتهای صفحه تنظیمات افزونه یوست را مشاهده خواهید کرد. مهمترین نکته در کار با افزونه یوست، طبیعی جلوه دادن فرآیند سئو محتواست. به عنوان مثال افزونه سئو اصرار به قرار دادن لینک خارجی دارد. همچنین با دادن چراغ سبز، نارانجی یا قرمز، میزان سئوپسند بودن محتوا را مشخص میکند. و در بخش جعبه متای Yoast SEO میتوانید مشخص نمایید که آنالیزر محتوای yoast نمایش داده شود یا خیر.

با نصب این افزونه یک گزینه سئو به قسمت پنل وردپرس شما اضافه میشود که یک سری امکانات در این بخش به شما داده میشود، یکی از مهم­ترین بخش­های این افزونه نمایش یا عدم نمایش سایت شما و مشخص کردن ظاهر سایت شما توی موتورهای جست و جو گر می­باشد که شما می­تونید تغییراتی رو با سلیقه خودتون اعمال کنید همچنین شما می­تونید تنظیمات دلخواه خودتون رو برای نمایش نوشته­ها و تاریخ آنها رو مشخص کنید ودرضمن می­تونید در این قسمت سئو نوشته­های سایت خودتون رو مدیریت کنید این موارد رو می­تونید در مورد برگه­ها نیز اعمال کنید. مگر اینکه واقعا سایت شما هنوز راه اندازی کامل نشده باشد و نیاز است که در حل حاضر گزینه B را انتخاب کنید.

در این قسمت افزونه سئو یوست با بررسی و آنالیز محتوای شما اقدام به ارائه تحلیلهایی برای بهبود وضعیت سئو محتوا میکند و همچنین چراغ سبز، نارنجی یا قرمز به سئو محتوای شما میدهد. چرا که برخی از نتایج آنالیز سئو آن موارد غیرضروری است. این بخش همانند بخش آنالیز سئو، مشکلات، بهبودها و نتایج خوب را نمایش میدهد. اما گاهی نارانجی بودن چراغ سئو، بهتر از سبز شدن آن خواهد بود. بهبودها: مواردی که در محتوا وجود دارد اما به درستی اجرا نشده و نیاز به ویرایش و بهبود دارند. یکی از قسمتهای مهم افزونه یوست ویرایش اسنیپت هنگام بارگذاری محتواست. این افزونه از زمان اولین انتشار تا کنون، بیش از 65 میلیون بار دانلود شده است و تیم پشتیبانی آن همواره نسخههای جدیدی را ارائه میدهند.

به کار بردن عبارت کلیدی در توضیحات متا ( نهایت دو بار میتوانید عبارت کلیدی را در متادیسکریپشن افزونه سئو تکرار کنید. در حقیقت، Yoast SEO به ما این امکان را میدهد، که برای عناوین سئو و توضیحات متا در همه موارد قالب تعیین کنیم. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به روبات های گوگل را سئو محلی می نامیم. در این قسمت افزونه های سئو را با هم مقایسه می کنیم .با توجه به مزایا و معایب هر کدام و نیاز خود بهترین افزونه را از بین اینها انتخاب کنید و سایت خود را با آن بهینه کنید. یواست سئو به شما امکان می دهد برای هر پست در RSS feed خود بک لینک به سایت خود اضافه کنید.

https://www.plurk.com/p/og6qjj

افزونه Wp Rocket ( ❤️ راهنمای افزایش سرعت سایت )

ابتدا افزونه را که لینک دانلود آن در ادامه آموزش افزونه wp rocket وردپرس موجود است را دانلود و نصب کنید. شما می توانید تایم کش یا ذخیره شدن اطلاعات بر روی مرور گر کاربر را در اخر تنظیمات این صفحه تغییر دهید و آن را از دقیقه تا روز تنظیم نمایید، نظر کارشناسان حوزه طراحی وب سایت بر این است که شما این تایم را برای سایت های فروشگاهی و فعال تا ۱۰ ساعت و برای دیگر سایت های کم فعالیت تا چند روز تغییر دهید و اگر سایت بسیار فعالی دارید حتی می توانید تایم را بر روی چند دقیقه نیز تنظیم نمایید. بر اساس کاربرانی که در بلاگ شما نظری نگذاشته اند.

همچنین افزونه WP Rocket با تنظیمات ساده و کاربردی انتخاب هوشمندانه تری برای کاربرانی است که تنظیمات ساده ولی قدرتمند نیاز دارند. بر اساس یا کاربرانی که پست محافظت شده با رمز عبور را مشاهده نکرده اند. با نصب این افزونه بر روی سیستم خود در زمان بسیار کوتاهی شاهد بالا رفتن سرعت سایت خود میشویم، این افزونه در کوتاهترین زمان ممکن سرعت سایت ما را چند برابر میکند پس اگر سایت ما سرعتش برای لود پایین باشد یکی از بهترین افزونههایی که به کمک ما میآید افزونه وردپرس راکت است. در واقع می توان گفت افزونه کش راکت دارای تنظیمات و بست نصبی بسیار ساده ای می باشد که هر فردی می تواند خیلی ساده از آن استفاده کند. افزونه راکت وردپرس که به صورت تجاری عرضه شده تا به امروز جزء بهترین افزونه های وردپرس شناخته شده که می توان از آن برای افزایش سرعت وردپرس و به عنوان بهترین افزونه کش استفاده کرد.

WP Rocket راکت یک افزونه تجاری برای سیستم وردپرس می باشد که به کمک آن می توانید سرعت بارگذاری وب سایت وردپرسی خود را به طرز باورنکردنی افزایش دهید! برای اینکه ما بتونیم سرعت سایت خودمون رو بالا ببریم افزونههای خیلی زیادی وجود داره، یکی از قویترن و محبوبترین این افزونهها، افزونه وردپرس راکت هست که با نصب این افزونه بر روی وردپرس خود به سرعت شاهد بهینه شدن سرعت سایت خود میشویم. این موضوع شاید در ابتدا ساده به نظر برسد ولی تا حد بسیار زیادی در سرعت سایت شما تاثیر میگذارد. کاربران شناخته شده در کاربران ، بازدیدکنندگانی که نظر می گذارند یا کسانی که باید داده های سفارشی برای هر کاربر به آنها نشان داده شود ، وارد سیستم می شوند. از نظر من سایتی که بیشتر از ۶ تا افزونه داشته باشه رو باید قید سرعتش رو زد.

Rollback: در صورتی که با آپدیت افزونه به نسخه های جدیدتر به مشکل برخوردید می توانید از طریق این گزینه به نسخه های قدیمی تر برگردید. این حالت همیشه فعال است اما می توانید حافظه پنهان را برای کاربران شناخته شده ، نشانی های اینترنتی با پارامترها یا فیدها را جداگانه غیرفعال کنید. کش پیش فرض وردپرس: این به طور عمده برای ذخیره صفحات کاربران شناخته شده ، لینک آدرس هایی با پارامترها و فیدها استفاده می شود. همان طور که در معرفی افزونه Super Cache هم اشاره کردیم، افزونه سریعترین کش وردپرس در کنار این افزونه در ردیف افزونه های افزایش سرعت ساده وردپرس قرار می گیرند. افزونه های بسیار زیادی در اینباره برای وردپرس منتشر شده اند اما هر کدام با یک نقطه ضعفی کنار گذاشه شده اند. نسخه رایگان این افزونه محدودیت های زیادی دارد و مثلا در یک ماه نمی توانید تعداد زیادی تصاویر آپلود و بهینه کنید.

http://wp-rocket.loxblog.com/post/10/افزونه%20WP%20Rocket%20آموزش%20کامل%20رایگان.htm

افزونه Yoast SEO Premium دانلود رایگان افزونه یواست سئو

چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید. پس کاری که یواست سئو برای ما انجام میدهد اینه که مسیر کاربر را در سایت برای ما نشان میدهد و مسیر آن پست را در نتایج گوگل بهجای URL پست نمایش میدهد و باعث میشود که ما یک ظاهر بهتری در نتایج جستجو داشته باشیم. در جلسه بعدی برای شما بخش بعدی تنظیمات، یعنی “میزفرمان جستجو” یا همان گوگل سرچ کنسول را توضیح میدهیدم تا ببینیم این بخش برای شما چه کاری انجام میدهد، پس منتظر جلسه بعدی دوره رایگان یواست سئو باشید.

در بخش اول دوره پیرامون راه اندازی و کانفیگ این افزونه صحبت کردیم و نکات مربوط به اتصال افزونه به گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول) که گاها خیلی از کاربران روی این موضوع خطایی را داشتند که در مورد این خطا هم صحبت کردیم،در ادامه دوره در مورد امکانات افزونه و فعال/غیرفعال کردن این امکانات صحبت کردیم و اتصال افزونه به گوگل وبمستر تولز و ابزار وبمستر بینگ که این دو ابزار به بررسی رفتار وب سایت شما در موتورجستجوگر گوگل و بینگ کمک زیادی می کنند. علاوه بر این اگر یک نفر مثلاً کلمه دوره جامع سایت برتر را هم در گوگل سرچ کند، سایت ما به شکل زیر براش نمایش داده میشود و بهصورت فارسی مسیر این پست را برای کاربر نشان میدهد، که ما دوباره در اسکیمای گوگل هم به این میگیم BreadCrumbs.

افزونه Yoast SEO Premium سئوی حرفه ای وردپرس یک افزونه کاربری برای همه جور وبسایت ها می باشد و اگر برای کسی رتبه بندی در گوگل و بهینه شدن محتوا مهم هست حتما از افزونه یوست سئو استفاده کنند تا علاوه بر افزایش رتبه وبسایت خود در گوگل مطالب خود را از نظر سئو و خوانایی بهینه کنند. این افزونه باعث می شود در قدم اول از لحاظ فنی در سئو تا حدی بهینه شود. به شما تبریک میگوییم، اولین قدم برای پیکربندی این افزونه را برداشتید. یواست سئو یک نسخه حرفهای یا پریمیوم هم دارد که قابلیتهای بیشتری دارد، قابلیتهای یواست سئو پریمیوم را در جلسه بعدی بررسی میکنیم و به شما توضیح میدهیم اگر نمیخواهید نسخه حرفهای آن را خریداری کنید، چطور میتوانید استفاده از پلاگین رایگان یواست سئو را در کنار پلاگین های رایگان دیگر انجام دهید تا با امکانات یواست سئو نسخه حرفهای را داشته باشید.

امروز با جلسه سوم آموزش رایگان کار با آموزش یواست سئو در خدمت شما عزیزان هستیم، در جلسه قبل در مورد کارهایی که یواست سئو نمیتواند برای شما انجام دهد صحبت کردیم و در این جلسه میخواهیم با امکانات یواست سئو نسخه رایگان آشنا شویم. اگر سایت مپ برای شما نمایش داده نشد یا خطایی دریافت کردید، کافی است یک پست در سایت خود منتشر کنید و بعد به سراغ سایت مپ بیایید و میبینید که سایت مپ شما بدون مشکل کار میکند و میتوانید از آن استفاده کنید. درواقع کدی که به شما میدهدند را باید در این قسمت وارد کنید و روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید و بعد در آن پنل سرچ کنسول گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر، روی Verifay کلیک کنید تا سایت شما تأیید شود. در اینجا ما قصد داریم افزونهای را معرفی کنیم که پس از نصب آن شاهد افزایش سئو محصولات سایت خود خواهیم بود.

در تنظیمات بخش پیوند یکتا قادر خواهید بود لینک های خود را به بهترین و تمیزترین شکل ممکن سفارشی سازی کنید , در بخش پیوند های یکتا گزینه های مختلفی وجود دارد که تک تک موارد همراه با توضیح می باشد که هر گزینه برای چه کاری مناسب می باشد و کاربرد دارند. پس فعلاً این را در نظر داشته باشید که در قسمت بررسی اجمالی شما میتوانید ببینید چه نوشتههایی سئو سبز دارند و یا چند درصد سئو رنگهای دیگر را دارند. اما این نکته نیز وجود دارد که شما در صورتیکه این افزونه را از سایت میهن وردپرس خریداری کنید.

سایر گزینه ها نیز اختیاری می باشد. باید گفته شود که این افزونه ریزه کاری های بسیار زیادی دارد که در مقالات بعدی به آنها نیز پرداخته خواهد شد. قرار شد چون این بخش کمی مهمتر است در یک جلسه جداگانه توضیح بدیم و ببینیم چطور میشود باهاش کار کرد. ولی با یوست سئو پریمیوم نیاز به هیچگونه نگرانی نیست، چرا که این امکان به صورت پیشفرض در این نسخه از افزونه در اختیار شما قرار گرفته است و کار شما را راحت خواهد کرد. این موضوع شما را ناراحت نمیکند ، زمانی که پست وبلاگ خود را در فیس بوک به اشتراک میگذارید و تصویر اشتباه نمایان میشود ؟ درواقع هر تغییر در هر یک از این ویرایشگرها ایجاد کنید در آنیکی هم اعمال خواهد شد؛ پس فرقی نمیکند از کدامیک از این ویرایشگرهای سئو استفاده میکنید. یوست سئو پرمیوم استفاده میکنند.

http://tabnak.asrblog.ir/post/16