قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

دانلود وردپرس نسخه جدید منتشر شده

پیشنهاد میکنم همین الان به سراغ نسخه دمو این قالب بروید و خودتان آن را بررسی کنید. قبل از این که به سراغ آموزش نصب ووکامرس برویم، ابتدا باید وردپرس را روی هاست نصب کنیم. نحوه نصب وردپرس را به صورت کامل و تصویری در مقاله «آموزش تصویری نصب وردپرس بر روی هاست (سیر تا پیاز)» توضیح دادهایم. در این دوره آموزشی رایگان آموزش کار با قالب صحیفه وردپرس ،همراه با طراحی فروشگاه اینترنتی ( فیزیکی و مجازی) را به طور کامل آموزش داده می شود. البته این را هم بگوییم که میتوانید هم محصولات دانلودی و هم محصولات فیزیکی را انتخاب کنید. محصولات مجازی محصولاتی هستند که به صورت فیزیکی فروخته نمی شوند. اگر نمی دانید که چگونه افزونه های را نصب کنید و یا مشکلی در مرحله نصب افزونه دارید می توانید به ویدیوی آموزشی که در این رابطه در سایت قرار داده ایم مراجعه کنید و آن را مشاهده کنید. اگر آنها نیز با همین خطا روبرو هستند، مطمئناً مشکلی در سرور MySQL شما وجود ندارد. اگر روش ساخت یک سایت وردپرسی را یاد نگیرید، قادر به استفاده از این خدمات و سرویسها نیز نخواهید بود. شما قادر خواهید بود مستقیما از دانلود وردپرس داخل پنل مدیریتی وردپرس فایل های پوسته خودتان را ویرایش کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس(متن باز، یعنی هرکس می تونه خیلی راحت توسعه اش بده) هست که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی هر نوع وب سایتی را راه اندازی کنید. در مقاله «هرآنچه باید در مورد سیستم مدیریت محتوا بدانید» به طور کامل در مورد سیستم مدیریت محتوا و انواع آن توضیح دادهایم.

پس آدرس وب سایت خود را به صورت کامل در این بخش وارد کنید. وقتی برای اولین بار به داشبورد ووکامرس وارد شدید، پنجرهای مثل عکس زیر به شما نمایش داده میشود. بعد از این که روی دکمه "فعال نمایید" کلیک کردید، صفحهای مشابه عکس زیر برای شما باز میشود. در زیر به برخی از ارائه دهندگان تصاویر اشاره می کنیم که در آن ها می توانید تصاویر رایگان و پولی را با کیفیت مناسب پیدا نمایید. شما میتوانید از این اطلاعات برای دسترسی به کنترل پنل هاست استفاده کرده و به فایلها، تنظیمات، ایمیل (شما میتوانید ایمیل اختصاصی خود را با استفاده از دانلود وردپرس دامنه جدیدتان بسازید!) و بخشهای دیگر دسترسی پیدا کنید. رسانه: در این قسمت می توانید تمام فایل های تصویری و صوتی خود که برای طراحی سایت با وردپرس نیاز دارید درون سایت تان آپلود کنید. اما اگر بخواهید از اعداد فارسی و یا تقویم شمسی در سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید نیاز به یک افزونه کمکی هم داد. و اینکه قالب وردپرس و افزونه وردپرس مورد نیاز برای طراحی سایت خود را نصب کرده اید در این مرحله از آموزش وردپرس نوبت به نوشتن مطلب در وردپرس می رسه که با استفاده از اون می تونید محتوای سایت خود را منتشر کنید تا با استفاده از تولید محتوای خوب ترافیک سایت تون رو بالا برده و بتونید از کسب و کار اینترنتی خود کسب درآمد کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است که بیشترین تعداد کاربر را در بین سیستمهای مدیریت محتوا دارد. البته ووکامرس مثل آنها یک سیستم مدیریت محتوای مجزا نیست؛ بلکه افزونهای برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

در این پنجره نکتههایی در مورد ووکامرس توضیح داده شده است. این سه مرحله رو طی چند ساعت با تمام جزئیات براتون توضیح بدیم و شما رو به اون چیزی که میخواین برسونیم. در این دوره به شما آموزش ساخت سایت با وردپرس را توضیح خواهیم داد. در دو جلسه بعدی آموزش افزونه ها در وردپرس، به آموزش نصب افزونه ها و آموزش آپدیت افزونه ها خواهیم پرداخت. باز با سوالات دیگری مواجه شدیم سوالاتی که باید به آن ها جواب داد که ما همین تصمیم را داریم می خواهیم در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ دهیم. یکی از قابلیت های خوب افزونه WP Shamsi امکان سازگاری با افزونه های حرفه ای و الزامی وردپرس است شامل افزونه های : ووکامرس،افزونه سئو رنک مث،المنتور،SSL واقعا ساده و دیگر افزونه های کاربردی که در این بخش شما هریک از این افزونه ها را روی سایت خودتان دارید میتوانید گزینه مرتبط با آن را فعال کنید. وردپرس که در ابتدا یک سیستم مدیریت محتوا برای تولید وبلاگ های ساده بود و با گذشت سالها به مرور پیشرفت کرد و امکانات زیادی را در اختیار کاربران گذاشت تا به الان که با محبوبیت بسیار بالا توانسته میزبان سایت های بسیاری باشد. این سیستم مدیریت محتوا برای سایتهای خبری و وبلاگی مناسب میباشد.

وردپرس یک سیستم سایت ساز و مدیریت محتوا، (CMS) حرفهای برای سایت بدون نیاز به کدنویسی است. فیلد سوم از شما پرسیده است که درآمد سالانه کسب و کارتان چقدر است؟ باید کسب و کارتان را اینترنتی کنید به چند دلیل. LifterLMS از ماژول­های آموزشی، دروس، موضوعات، دستهبندی­ها و به طور کلی تمامی بخشهای دوره­های چند لایه پشتیبانی می­کند. اگر در بخش دوم گزینه NO را انتخاب کنید چند گزینه برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی به شما نمایش داده میشود. من درباره بقیه گزینه های منو که بخشی از منو وردپرس شما هستند صحبت خواهم کرد. همانطور که مشاهده میکنید به راحتی میتوان با کمک visual composer در وردپرس یک صفحه اختصاصی و زیبا طراحی کرد. در این صفحه سه فیلد خالی دانلود وردپرس وجود دارد که باید داخل آنها اطلاعاتی که از بانک ملت دریافت کردهاید را وارد کنید. در مرحله بعد وارد صفحه جدیدی میشوید که باید حرفه و زمینه فعالیت فروشگاه را انتخاب کنید. این موارد برای ساخت فروشگاه ضروری نیستند و فقط جهت بازاریابی و افزایش فروش کاربرد دارند. این قسمت شامل مبلغ فروش کل و تعداد سفارش دریافت شده است. در قسمت بالای صفحه سه بخش وجود دارد که ترتیب از راست به چپ شامل تمام قالبها، قالبهای پولی و قالبهای رایگان هستند. اگر میخواهید از قالبهای ووکامرس برای سایتتان استفاده کنید روی دکمه سفید رنگ Choose کلیک کنید. در نهایت روی دکمه آب رنگ ادامه کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. را نمایش میدهد. در این مرحله باید صبر کنید تا دکمه آبی رنگ شود و عبارت "فعال نمایید" را به شما نشان دهد.

حالا مثل عکس زیر روی دکمه "فعال نمایید" کلیک کنید تا ووکامرس فعال و آماده استفاده شود. تنها در صورتی که از یک تأییدیه SSL استفاده میکنید باید گزینه HTTPS را انتخاب نمایید. این افزونه، گزینه ای برای دستیابی به گزارشات، دانلودها، فرم ها و غیره به شما ارائه می دهد. شاید یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده طراحی سایت با استفاده از وردپرس را پیشنهاد کنم، این است که این سیستم، توسط یک تیم کاملاً حرفهای تولید و ارائه شده است. بخش Finish setup سایر کارهایی که باید انجام دهید را به شما نشان داده است. در پایین صفحه گزینهای به نام Skip setup store details وجود دارد. امکان انتخاب تمام موارد هم وجود دارد. از قسمت بالای این بخش هم میتوانید بازه روزانه، هفتگی و ماهیانه را برای مشاهده آمار فروش انتخاب کنید. بخش دوم هم اطلاعات فروش شما را نشان میدهد. ووکامرس با استفاده از این اطلاعات واحد پولی و سایر موارد مربوط به منطقه شما را اعمال میکند. فضای پیشفرض بین ابزارک ها را مشخص میکند (واحد آن پیکسل است) و پیشفرض آن 20 پیکسل است. در ضمن اگر نشانگر موس را روی قالبی که هماکنون مورد استفاده است ببرید، دو گزینه جزئیات پوسته و سفارشیسازی را خواهید دید. با انتخاب گزینه "دیگر" یک قسمت باز میشود که میتوانید نوع کسب و کارتان را در آن بنویسید. در قسمت بعدی باید اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را وارد کنید. در این صفحه باید اطلاعات فروشگاه را وارد کنید.

https://wordpress.org/download/

https://wpbaran.ir/download-wordpress/