قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه Yoast SEO Premium دانلود رایگان افزونه یواست سئو

چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید. پس کاری که یواست سئو برای ما انجام میدهد اینه که مسیر کاربر را در سایت برای ما نشان میدهد و مسیر آن پست را در نتایج گوگل بهجای URL پست نمایش میدهد و باعث میشود که ما یک ظاهر بهتری در نتایج جستجو داشته باشیم. در جلسه بعدی برای شما بخش بعدی تنظیمات، یعنی “میزفرمان جستجو” یا همان گوگل سرچ کنسول را توضیح میدهیدم تا ببینیم این بخش برای شما چه کاری انجام میدهد، پس منتظر جلسه بعدی دوره رایگان یواست سئو باشید.

در بخش اول دوره پیرامون راه اندازی و کانفیگ این افزونه صحبت کردیم و نکات مربوط به اتصال افزونه به گوگل وبمستر تولز (سرچ کنسول) که گاها خیلی از کاربران روی این موضوع خطایی را داشتند که در مورد این خطا هم صحبت کردیم،در ادامه دوره در مورد امکانات افزونه و فعال/غیرفعال کردن این امکانات صحبت کردیم و اتصال افزونه به گوگل وبمستر تولز و ابزار وبمستر بینگ که این دو ابزار به بررسی رفتار وب سایت شما در موتورجستجوگر گوگل و بینگ کمک زیادی می کنند. علاوه بر این اگر یک نفر مثلاً کلمه دوره جامع سایت برتر را هم در گوگل سرچ کند، سایت ما به شکل زیر براش نمایش داده میشود و بهصورت فارسی مسیر این پست را برای کاربر نشان میدهد، که ما دوباره در اسکیمای گوگل هم به این میگیم BreadCrumbs.

افزونه Yoast SEO Premium سئوی حرفه ای وردپرس یک افزونه کاربری برای همه جور وبسایت ها می باشد و اگر برای کسی رتبه بندی در گوگل و بهینه شدن محتوا مهم هست حتما از افزونه یوست سئو استفاده کنند تا علاوه بر افزایش رتبه وبسایت خود در گوگل مطالب خود را از نظر سئو و خوانایی بهینه کنند. این افزونه باعث می شود در قدم اول از لحاظ فنی در سئو تا حدی بهینه شود. به شما تبریک میگوییم، اولین قدم برای پیکربندی این افزونه را برداشتید. یواست سئو یک نسخه حرفهای یا پریمیوم هم دارد که قابلیتهای بیشتری دارد، قابلیتهای یواست سئو پریمیوم را در جلسه بعدی بررسی میکنیم و به شما توضیح میدهیم اگر نمیخواهید نسخه حرفهای آن را خریداری کنید، چطور میتوانید استفاده از پلاگین رایگان یواست سئو را در کنار پلاگین های رایگان دیگر انجام دهید تا با امکانات یواست سئو نسخه حرفهای را داشته باشید.

امروز با جلسه سوم آموزش رایگان کار با آموزش یواست سئو در خدمت شما عزیزان هستیم، در جلسه قبل در مورد کارهایی که یواست سئو نمیتواند برای شما انجام دهد صحبت کردیم و در این جلسه میخواهیم با امکانات یواست سئو نسخه رایگان آشنا شویم. اگر سایت مپ برای شما نمایش داده نشد یا خطایی دریافت کردید، کافی است یک پست در سایت خود منتشر کنید و بعد به سراغ سایت مپ بیایید و میبینید که سایت مپ شما بدون مشکل کار میکند و میتوانید از آن استفاده کنید. درواقع کدی که به شما میدهدند را باید در این قسمت وارد کنید و روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید و بعد در آن پنل سرچ کنسول گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر، روی Verifay کلیک کنید تا سایت شما تأیید شود. در اینجا ما قصد داریم افزونهای را معرفی کنیم که پس از نصب آن شاهد افزایش سئو محصولات سایت خود خواهیم بود.

در تنظیمات بخش پیوند یکتا قادر خواهید بود لینک های خود را به بهترین و تمیزترین شکل ممکن سفارشی سازی کنید , در بخش پیوند های یکتا گزینه های مختلفی وجود دارد که تک تک موارد همراه با توضیح می باشد که هر گزینه برای چه کاری مناسب می باشد و کاربرد دارند. پس فعلاً این را در نظر داشته باشید که در قسمت بررسی اجمالی شما میتوانید ببینید چه نوشتههایی سئو سبز دارند و یا چند درصد سئو رنگهای دیگر را دارند. اما این نکته نیز وجود دارد که شما در صورتیکه این افزونه را از سایت میهن وردپرس خریداری کنید.

سایر گزینه ها نیز اختیاری می باشد. باید گفته شود که این افزونه ریزه کاری های بسیار زیادی دارد که در مقالات بعدی به آنها نیز پرداخته خواهد شد. قرار شد چون این بخش کمی مهمتر است در یک جلسه جداگانه توضیح بدیم و ببینیم چطور میشود باهاش کار کرد. ولی با یوست سئو پریمیوم نیاز به هیچگونه نگرانی نیست، چرا که این امکان به صورت پیشفرض در این نسخه از افزونه در اختیار شما قرار گرفته است و کار شما را راحت خواهد کرد. این موضوع شما را ناراحت نمیکند ، زمانی که پست وبلاگ خود را در فیس بوک به اشتراک میگذارید و تصویر اشتباه نمایان میشود ؟ درواقع هر تغییر در هر یک از این ویرایشگرها ایجاد کنید در آنیکی هم اعمال خواهد شد؛ پس فرقی نمیکند از کدامیک از این ویرایشگرهای سئو استفاده میکنید. یوست سئو پرمیوم استفاده میکنند.

http://tabnak.asrblog.ir/post/16

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد