قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه Yoast SEO Premium [مقایسه کنید]

افزونه Yoast SEO پریمیوم نسخه اصلی و پولی این افزونه میباشد و تفاوتی که با نسخه رایگان آن دارد این است که قابلیتهای بسیار مهمتر و بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد که در سئو سایتها تاثیرات به مراتب بالاتری دارد. این بار در همیار ووکامرس دانلود افزونه سئو ووکامرس را برای شما بصورت رایگان آماده کرده ایم . توجه داشته باشید که قالب شما و پلاگین های دیگهای که نصب کردید، مسیر راهنما را فعال نکرده باشند و درصورتیکه فعال کرده بودند آن مسیرهای راهنما را غیرفعال کنید، یا در تنظیمات قالب خود غیرفعال کنید و از مسیر راهنمای یواست سئو استفاده کنید. پس همه این ها نشان از ارزش آن سایت دارد پس صد در صد مایل نیستید سایت خود را خراب و یا از بین ببرید. در نتیجه افزونه ای را باید انتخاب کنید که منتاسب با نیازهای شما باشد و از دیگر برنامه ها و افزونه های شما پشتیبانی کند.

در نتیجه توصیه می شود که به هیچ وجه نیاز نیست که به این بخش وابستگی ۱۰۰ درصد داشته باشید و لزوما تمام موارد را رعایت کنید. پلاگین Smush بخاطر ویژگیهای خوبش تا بحال بیش از 1میلیون نصب فعال داشته؛ با این افزونه تصاویر آپلودی سایت بدون افت کیفیت مشهود بهینه میشن؛ در نتیجه زمان بارگذاری سایت پایین میاد و سرعت سایت بالا میره. انتخاب کلید واژه کانونی اولین کاری است که برای محاسبه وضعیت بهینه بودن مطالب در وردپرس و سبز کردن چراغ سئو افزونه Yoast SEO Premium باید انجام دهید. اگر شما تنها نویسنده فعال در وب سایت هستید، یواست سئو آرشیو نوشته های شما را برای جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری به صورت اتوماتیک نوایندکس می کند. در بخش نوع نوشته افزونه یوست مرتبطترین مورد را با محتوای سایت وردپرسی خودتان انتخاب کنید.

البته افزونه یواست این امکان را به شما میدهد که در زمان بارگذاری هر محتوا در بخش تنظیمات پیشرفته نو ایندکس و ایندکس شدن مقاله را مجددا انتخاب کنید. اگر از دکمه های ادامه مطلب در سایت خود استفاده می کنید میتوانید گزینه زیرصفحات بایگانی را بر روی noindex قرار دهید تا صفحه ادامه مطلب شما در موتور های جستجو ایندکس نشود. در بخش قابل مشاهده پیکربندی افزونه یوست برای موتورهای جستجو تنظیمات پیشفرض را تایید کنید تا محتوای سایت وردپرسی شما در موتورهای جستجو ایندکس شود. در انتهای صفحه تنظیمات افزونه یوست را مشاهده خواهید کرد. مهمترین نکته در کار با افزونه یوست، طبیعی جلوه دادن فرآیند سئو محتواست. به عنوان مثال افزونه سئو اصرار به قرار دادن لینک خارجی دارد. همچنین با دادن چراغ سبز، نارانجی یا قرمز، میزان سئوپسند بودن محتوا را مشخص میکند. و در بخش جعبه متای Yoast SEO میتوانید مشخص نمایید که آنالیزر محتوای yoast نمایش داده شود یا خیر.

با نصب این افزونه یک گزینه سئو به قسمت پنل وردپرس شما اضافه میشود که یک سری امکانات در این بخش به شما داده میشود، یکی از مهم­ترین بخش­های این افزونه نمایش یا عدم نمایش سایت شما و مشخص کردن ظاهر سایت شما توی موتورهای جست و جو گر می­باشد که شما می­تونید تغییراتی رو با سلیقه خودتون اعمال کنید همچنین شما می­تونید تنظیمات دلخواه خودتون رو برای نمایش نوشته­ها و تاریخ آنها رو مشخص کنید ودرضمن می­تونید در این قسمت سئو نوشته­های سایت خودتون رو مدیریت کنید این موارد رو می­تونید در مورد برگه­ها نیز اعمال کنید. مگر اینکه واقعا سایت شما هنوز راه اندازی کامل نشده باشد و نیاز است که در حل حاضر گزینه B را انتخاب کنید.

در این قسمت افزونه سئو یوست با بررسی و آنالیز محتوای شما اقدام به ارائه تحلیلهایی برای بهبود وضعیت سئو محتوا میکند و همچنین چراغ سبز، نارنجی یا قرمز به سئو محتوای شما میدهد. چرا که برخی از نتایج آنالیز سئو آن موارد غیرضروری است. این بخش همانند بخش آنالیز سئو، مشکلات، بهبودها و نتایج خوب را نمایش میدهد. اما گاهی نارانجی بودن چراغ سئو، بهتر از سبز شدن آن خواهد بود. بهبودها: مواردی که در محتوا وجود دارد اما به درستی اجرا نشده و نیاز به ویرایش و بهبود دارند. یکی از قسمتهای مهم افزونه یوست ویرایش اسنیپت هنگام بارگذاری محتواست. این افزونه از زمان اولین انتشار تا کنون، بیش از 65 میلیون بار دانلود شده است و تیم پشتیبانی آن همواره نسخههای جدیدی را ارائه میدهند.

به کار بردن عبارت کلیدی در توضیحات متا ( نهایت دو بار میتوانید عبارت کلیدی را در متادیسکریپشن افزونه سئو تکرار کنید. در حقیقت، Yoast SEO به ما این امکان را میدهد، که برای عناوین سئو و توضیحات متا در همه موارد قالب تعیین کنیم. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به روبات های گوگل را سئو محلی می نامیم. در این قسمت افزونه های سئو را با هم مقایسه می کنیم .با توجه به مزایا و معایب هر کدام و نیاز خود بهترین افزونه را از بین اینها انتخاب کنید و سایت خود را با آن بهینه کنید. یواست سئو به شما امکان می دهد برای هر پست در RSS feed خود بک لینک به سایت خود اضافه کنید.

https://www.plurk.com/p/og6qjj

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد