قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه Yoast SEO Premium (دانلود رایگان) (تست شده)

اگر به دنبال دانلود رایگان افزونه یواست سئو پرمیوم هستید بهترین مرجع دانلود رایگان افزونه Yoast SEO Premium وردپرس باران است. در لینک افزونه Yoast SEO Premium می توانید رایگان دانلود کنید. 

استاندارد نمایش توضیحات متا در موتورهای جستجو حداقل ۱۲۰ کارکتر و حداکثر ۱۵۶ کارکتر می باشد. این افزونه Yoast SEO Premium فارسی مسئله میتواند یک مزیت برای نمایش نتایج بهتر در موتورهای جستجو باشد. برای اینکار یک پاراگراف ۴ خطی را تبدیل به دو تا پاراگراف دو خطی نماید. اگر این خطا را از افزونه یواست دیدید لازم است طول پاراگراف های خود را کوتاه کنید. در بخش عمومی در تب ابزار های وب متر شما باید کد تایید موتور های جست و جو گر را وارد نمایید و همچنین از طریق Verify و آپلود فایل امکان تایید موتور های جست و جو فراهم شده است.


اینکه این پستها قرمز هستند یا هر رنگ دیگری، دلیل نمیشود که پست ما در گوگل، در نتایج اول باشد، صرفاً یواست سئو یک آنالیزی بر اساس کلمه کلیدی شما انجام داده است و باید ببینیم این کلمه کلیدی که وارد شده، صحیح است یا نه. کافیست وارد سایت رسمی افزونه Yoast SEO Premium دانلود رایگان وبمستر تولز بینگ Bing Webmaster Tools شوید و یک حساب ایجاد کنید. امکان ایجاد قسمت لینک مرتبط با محتوای در حال بارگذاری برای لینک سازی داخلی. در حال حاضر سئو تنها به جذب مخاطب از سوی گوگل خلاصه نمیگردد بلکه شبکههای اجتماعی نیز بخش بسیار مهمی را در سئوی سایت شما نیز ایفا میکنند.


به عبارت دیگر این تب مربوط به سئو فرندلی بودن محتوا برای کاربر دارد که از خلاصه نویسی، پاراگراف کوتاه و… خلاصه راحت بگم طبق اصول کار کنید چرا این افزونه سبز باشه بهتر هست. این کار تاثیر فوق العاده ای در خوانایی متن و سئو وب سایت شما خواهد داشت. نکته مهم دیگر این است که مهم است در پست شما چند بار کلمه کلیدی مورد نظر تکرار شده است. اگر شما محتوای تولید کردهاید که جامع و کامل است حتماً از این گزینه استفاده کنید. سعی کنید ویژگی های مطلب شما در حدی باشد که چراخ سبز به شما نشان داده شود. همیشه توجه کنید که لازم است حتما به تمام هشدارهایی که افزونه یواست در بخش نتایج آنالیز نشان می دهد توجه کنید. نتایج آنالیز افزونه یواست بخشی از افزونه می باشد که مشکلات موجود از نظر افزونه Yoast Seo پرمیوم را نشان می دهد. در صورتی که وب سایت شما قرار است که چندین نویسنده داشته باشد، برای اینکه کاربران بتوانند از طریق نتایج جستجو به آرشیو نویسنده مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، بایستی در این قسمت گزینه بله را انتخاب کنید.


با این حال اگه میخواین سایت شما در بین نتایج برتر جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار بگیره باید با سئو خودتون بیشتر بازی کنین و این جاست که Yoast SEO پرمیوم فارسی یکی از بهترین دوستای شما میشه! حال می توانید در کنار هر نوشته خود، وضعیت سئوی آن را به صورت چراغی با رنگ های متفاوت ببینید. در این بخش شما می توانید فایل robot و htaccess را ویرایش کنید ، از تنظیمات برنامه خروجی بگیرید یا درون ریزی کنید و همچنین می توانید به صورت کلی تنظیمات انجام دهید. این بخش به دستهبندیهای شما ارتباط دارد و میتوانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید.


در غیر این صورت ترجمه انگلیسی آن را در نامک یا URL قرار دهید. اما به دلیل اینکه ساختار آدرس برای زبان فارسی مناسب نیست و کاراکترهای آدرس URL در زبان فارسی تبدیل به کاراکترهای ناخوانا میشوند پیشنهاد میکنم استفاده از این مورد را جزو ملاک قرار نداده و از کلمات انگلیسی استفاده کنید. ما در این آموزش به قابلییت ها و ویژگی های هر کدوم از این افزونه های سئو افزونه Yoast SEO Premium وردپرس میپردازیم و نحوه اینکه کدام یک را برای سایت خود جهت سئو سازی سایت انتخاب کنیم را به شما خواهیم گفت. زیرا برای اینکه متنی خوانایی داشته باشد لازم است طول جمله یا جملات خیلی زیاد نباشد. بعد از آپدیت افزونه سئو که چند ماهی از آن آپدیت نمیگذرد تب دیگری با نام خوانایی به آن اضافه شده است.


یعنی صرفا با پاسخ به چند سوال، خود افزونه تنظیمات درست را برای شما فعال می کند. از تنظیمات محتوا، عناصر چند رسانه ای، بایگانی ها و … در مقاله آموزش تحقیقات کلمات کلیدی سایت و همینطور مقاله سئو محتوا، توضیحاتی در مورد استفاده از کلمات LSI داده شد. با تغییر ندادن متن نوشتهشده در بخش«محتوایی که بعد از هر نوشته در Feed قرار می گیرد» با کلیک بر روی مطلب به سایت شما منتقل خواهند شد که این کار بازدید سایت شما را بالا میبرد. برای این کار افزونه یواست در هر جمله ۲۰ کلمه باید وجود دانلود افزونه Yoast SEO Premium داشته باشد.

https://wpbaran.ir/yoast-seo-premium/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد