قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

افزونه راکت را آموزش ببینید

نکته خیلی مهم اینه افزونه راکت که SEO Friendly هست، یعنی وب سایتی که با افزونه راکت وردپرس راه اندازی شده، اگر اصول سئو رعایت بشه به راحتی در موتورهای جستجو رتبه خواهد گرفت. برای اینکه نوشته شما از نظر افزونه Yoast Seo بتواند تایید بگیرد، باید چراغ سو آن سبز شود. در حال حاظر بهترین نسخه php 7.3 هست با این که ورژن های جدید تر هم اومدن ولی این نسخه از همه stable تره پس بهتره روی این افزونه راکت  سویچ کنید. چند وقت پیش افزونه چند زبانه وردپرس را بومی سازی کردیم و کاربران زیادی از این افزونه استقبال کردند. از طرفی دیگر به کارگیری یک فونت زیبا و مناسب برای سایت میتواند به طور فوقالعادهای ظاهر سایت شما را بهبود بخشیده و حس بهتری برای کاربران سایتتان ایجاد کند. وردپرس دائما بهروزرسانیهایی را به کاربران افزونه راکت خود ارائه میدهد که برای ایمنتر کردن سایتتان باید این آپدیتها را بارگیری و نصب کنید. چرا که این قالب تنها طی چند ثانیه بارگیری میشود. تعدادی از این افزونهها نیز در میهن وردپرس معرفیشدهاند. برای انجام این کار ابتدای فونت مورد نظر خود را از افزونه راکت سایت ارائه دهنده فونت تهیه نمایید.

  


در این بخش سعی کرده ایم آموزش کامل وردپرس را برای شما تهیه کنیم . این اتفاق دیروز برای وب سایت ما پیش آمد، و تقریبا 20 دقیقه طول کشید تا مشکل کشف و رفع شود. اگر به تازگی با وردپرس آشنا شده باشیداحتمالا شما نیز در کار با برگه ها و نوشته ها در وردپرس مشکل دارید.در این جلسه به صورت کامل به بررسی هر کدام می پردازیم.در انتهای مقاله شما تفاوت برگه ها و نوشته ها را متوجه خواهید شد. قالب وردپرس را می توانید از هر جایی پیدا کنید , شاید با گوگل کردن بتوانید قالب های مختلف زیادی پیدا کنید اما در نظر داشته باشید با توجه به کمبود قالب های کامل استاندارد فارسی ممکن است کمی به مشکل بخورید اما به هر حال نصب قالب در وردپرس بسیار ساده است (نکاتی در مورد قالب استاندارد) . 


در این بخش باید تعیین کنید که در کدام تیترها (تگهای heading) و بخشهای سایت فونت شما نمایش داده شود و مورد استفاده قرار گیرد. یکی از بخش هایی که در سایت های شرکتی خیلی مورد توجه هست ، بخش مربوط به فرم ها هستند . ظاهر میشود و میتوانید از طریق آن بلاک بعدی را اضافه نماید. چرا باید افزونه راکت وردپرس را برای طراحی سایت انتخاب کنید ؟ خب برای این کار ابتدا وارد سی پنل بشوید سپس SOFTWARE روی گزینه select php version کلیک کنید. 4. در نهایت برای بارگذاری و افزودن فونت فارسی به قالب وردپرس بر روی دکمه Upload کلیک نمایید. اگر از وردپرس برای انتشار در وب استفاده می کنید، یک شرکت فوق العاده هستید.


بسیاری از وبلاگ های معروف، رسانه های خبری، سایت های موسیقی، شرکت های Fortune 500 و مشهور ها از WordPress استفاده می کنند. 6-در صنایع مختلف تجربه دارند یک شرکت طراحی سایت که با صنایع متنوعی کار می کند به احتمال زیاد یک سایت منحصر به فرد ایجاد می کند که مخاطبان بیشتری و متنوع تری را به خود جلب کند.سایت شما نمی تواند مانند بقیه باشد. با اضافه کردن موقعیت مکانی خود، شما می توانید به پلاگین کش خود اجازه دهید که مالیات (Tax) را با توجه به مکان تعریف شده، محاسبه نماید. حتما توجه داشته باشید که به جای name of your fontباید نام فونت دلخواه خود را قرار دهید. در بخش تنظیمات بسیاری از قالبها بخشی برای بارگذاری فونت در سایت وجود دارد که شما افزونه راکت با مراجعه به آن بخش میتوانید به راحتی فونت دلخواه خودتان را اضافه کنید. 


چرا باید از CMS استفاده کنید؟ شما به راحتی می توانید تنطیم کنید که کدام کشورها و مناطق واجد شرایط روش های مختلف حمل و نقل شما هستند و قادر خواهید بود که فروشگاهتان را با استفاده از این روش ساده، پویا نگه دارید. با یک رفرش ساده خواهید دید که فونت دلخواه شما به سایتتان اضافه شده است. حال میتوانید به ساییتتان برگردید و با رفرش کردن آن خواهید دید که فونت دلخواهتان به سایت اضافه شده است و دیگر هیج کار اضافهای لازم نیست انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد