قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس

اگر میخواهید به سرعت نکات را مرور کنید، میتوانید اسناد PDF این آموزش را دریافت کنید. منظور ما از متغیرها همان پارامترهایی هستند که وقتی از آنها در قالب کلی استفاده کنید، برای هر مطلب تغییر میکنند، مثلا وقتی در قالب کلی عنوان از متغیر title استفاده میکنیدآموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس، برای هر مطلب این متغیر همان عنوان مطلب را که در ویرایش مقاله نوشته شده استفاده میکند. در این مقاله قصد داریم درباره وردپرس صحبت کنیم، مزایا و ویژگی های یادگیری وردپرس را بررسی و در نهایت به این سوال پاسخ بدهیم که چرا باید سایت کسب و کار خود را با وردپرس طراحی و پیاده سازی کنید. چرا دوره آموزش طراحی سایت چند منظوره رایگان منتشر شد ؟ خیلی خوب میدانم که وردپرس چه کمک بزرگی به کسب و کارها کرد و تا چه حد طراحی سایت لذت بخش و جذاب شد. دوره آموزش رایگان وردپرس که پیش روی شماست یک دوره بسیار کاربردی و مبتدی برای افرادیست که بعنوان تازه کار می خواهند با سایت ساز وردپرس آشنا شوند و قدم در مسیر بی انتها و شیرین طراحی سایت با وردپرس بگذارند.


سلام ممنون از آموزش های عالیتون - من در حال مشاهده آموزش هاتون هستم و دنبال یه قالب هستم که تمام امکانات آموزش رو دارا باشه … البته افزونه EDD امکانات بیشتری برای محصولات مجازی در اختیار شما قرار میدهد. البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس کامل آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس آشنا شده باشید و این دوره رایگان را سپری کرده باشید. خوشبختانه هزاران قالب رایگان و پولی با طرحهای مختلف برای وردپرس تهیه شده است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای ساده و کاربردی است که با آن میتوانید هر سایتی را بسازید. به همین دلیل افزونهها و قالبهای زیادی برای آن درست شده است. این ویژگی وردپرس باعث شده که کاربران زیادی آن را برای ساخت سایت انتخاب کنند. همانطور که گفتیم وردپرس تماما با سئو همراه شده و هر قالبی که روی آن دست بگذارید از پیوندهای ریزه میزه پشتیبانی میکند و آن را نمایش میدهد.


وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) منعطف و پویا است که تقریبا از تمامی زبانهای دنیا پشتیبانی میکند. این افزونهها از زبان فارسی پشتیبانی میکنند و مشکلی برای آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس ساخت فروشگاه با آنها ندارید. هر دوی این افزونهها امکانات کاملی ارائه میکنند و تقریبا برای هر نوع سایت فروشگاهی میتوان از آنها استفاده کرد. بعد از ورود به صفحه پوسته ها شما لیستی از پوسته های نصب شده در سایتتان را مشاهده خواهید کرد . پس از دانلود وردپرس که یک فایل فشرده شده می باشد، باید محلی برای نصب وردپرس داشته باشید.


بعد هم این فایل را داخل هاست آپلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. اجازه دهید این موضوع را به شیوه ای دیگری هم بیان کنیم. خوب قبلا در این مورد کمی با شما صحبت شد که باید نوع سایت خود را انتخاب نمایید و نسبت به نیازهایتان کار ساخت سایت را انجام دهید. این آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس تنظیمات مربوط به نام سایت، عضویت کاربران، ارسال نظر توسط کاربران و سایر تنظیمات اولیه است که باید با توجه به نوع فعالیت سایتتان آنها را تعیین کنید. این آموزش برای تمام کسانی که با وردپرس کار میکنند لازم است. اگر محتوای کوتاهی دارید یک توضیح متای جذاب بنویسید که کاربران و گوگل را مشتاق سایت شما کند.


دوم اینکه در حالتی جذاب متن ترغیب به نوشتن دیدگاه را بنویسید و دل آنها را بدست بیاورید. در این جلسه از دوره آموزش فارسی وردپرس، در مورد تنظیمات دیدگاه ها در وردپرس صحبت می کنیم. بعد از این که وردپرس را نصب کردید، باید تنظیمات مربوط به سایت را در آن انجام دهید. آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس در ادامه باید افزونه وردپرسی درگاه پرداختی که تهیه کردید را نصب کنید. » به شما کمک میکند یک درگاه پرداخت خوب بگیرید.


پس حواستان باشد که یک شرکت هاستینگ خوب و معتبر را برای ایجاد سایت انتخاب کنید. ولی مطمئنا اولین مرحله انتخاب دامنه و آدرس سایت میباشد, چرا که وردپرس باید برای دامنه شما ثبت شود. افزونههای ووکامرس و EDD به صورت پیش فرض قابلیت اتصال به درگاههای بین المللی مثل پی پال را دارند؛ اما برای اتصال آنها به درگاههای ایرانی باید از افزونههای جانبی استفاده کنید. بعد از گرفتن آموزش ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس درگاه پرداخت، یک پنل کاربری برای نمایش تراکنشها و اطلاعات لازم برای اتصال سایت به درگاه پرداخت را دریافت میکنید. در واقع سایتی که درگاه پرداخت نداشته باشد را نمیتوان یک سایت فروشگاهی به حساب آورد. طراحی سایت فروشگاهی ووکامرس تنها با وارد کردن تک تک و مرحله به مرحله اطلاعات محصولات به آسانی انجام می شود. اصلا لازم نیست که تجربه قبلی برای کار با وردپرس داشته باشید و با صرف فعلا خواستن میتوانید همین حالا با دانلود وردپرس آن هم بصورت کاملاً رایگان برای طراحی سایت کسب و کار آنلاین خود اقدام کنید. ووکامرس و EDD چه تفاوتهایی با هم دارند؟ چه مزایا و معایبی دارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد