قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

آموزش صفر تا صد ووکامرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم بسیار حرفه ای و انعطاف پذیر است که با استفاده از آن می توان هر  کلیک مدل وب سایت با هر مدل امکاناتی که مد نظرتان باشد را راه اندازی کرد آموزش صفر تا صد ووکامرس، وب سایت هایی همانند: سایت های شرکتی، سایت های فروشگاهی، سایت های شخصی، سایت های رزومه، سایت های آموزشی و خلاصه هر مدل سایتی که نیاز داشته باشید را می توانید با استفاده از CMS وردپرس راه اندازی کنید. همچنین بروزرسانی و نگهداری سایت از چه راهی امکان پذیر است ؟ این افزونه با زبان فارسی سازگار است و نسخه رایگان هم دارد. احتمالا شما هم بارها به فکر طراحی سایت فروشگاهی افتادهاید.


از همه مهمتر وردپرس کاملا رایگان است و زمانی که شما در طراحی سایت با وردپرس خبره شوید نه تنها نیازی به پرداخت هزینه برای طراحی سایت خودتون ندارید بلکه اگه مایل باشید می توانید این کار را به صورت حرفه ای ادامه دهید و از کار طراحی سایت با وردپرس کسب درآمد کنید. آموزش صفر تا صد ووکامرس المنتور (Elementor) یک افزونه صفحه ساز وردپرس است که شامل دو نسخه رایگان و تجاری می باشد. با وردپرس طراحی سایت دیگر نیازی به کد نویسی ندارد بخصوص این روز ها که افزونه های پیشرفته صفحه ساز گرافیکی برای وردپرس منتشر شده است و شما با انتخاب یک قالب رایگان از مخزن وردپرس و نصب افزونه صفحه ساز مد نظر خود میتوانید بدون حتی یک خط کد نویسی سایت خود را طراحی و پیاده سازی کنید. آموزش WordPress سایت وردپرس باران در 40 جلسه کامل به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. در جلسه قبل از دوره آموزش WordPress فارسی با مقدمات نصب وردپرس آشنا شدیم. اگر هم هزینه خرید قالب وردپرس برای شما زیاد است، پیشنهاد میکنم از قالبهای رایگانی که در مخزن وردپرس وجود دارد استفاده کنید.


اگر شما هم قصد دارید فرم های تماس، پرداخت، پاپ آپ و… بعد از مدتی به دلیل نگرفتن بک آپ از طرف آن شرکت، تمام اطلاعات سایت من از بین رفت. رویای صفحه اول گوگل با بک لینک خوب و با کیفیت تبدیل به واقعیت میشه. در این دوره از آموزشی در نیک98 ما تمام سعی خودمون رو کردیم که از پایه یعنی آموزش صفر تا صد ووکامرس از 0 به شما راه اندازی وب سایت وردپرسی رو آموزش بدیم، که حالا شامل سایت هایی مثل سایت فروشگاهی، خبری، شخصی، شرکتی و… میشه. من یه سوالی ازتون داشتم البته سوالم خیلی ربطی به مبحث سئو نداره ولی خب اگه راهنماییم کنید ممنون میشم میخواستم بدونم این تصاویری که داخل سایتتون قرار میدید که متحرک هستن مثلا تصویر صفحه اصلی همین سایت که یه سری مثلث داخلش هست و وقتی که موس رو ببری روشون حذف میشن و حالا بقیه تصویر های متحرک رو چطوری میشه طراحی کرد آیا جایی هست که بشه این چیز های متحرک رو دانلود کرد و داخل سایت استفاده کرد یا با افزونه ای چیزی طراحی میکنید؟


همچنین اگر توانایی و یا مهارت ویژه ای مثل طراحی یا آموزش در زمینه خاصی را دارید، میتوانید با راه اندازی یک سایت تمام این توانایی ها را برای همگان به معرض نمایش بگذارید. یک افزونه یا قالب مخرب میتواند تمام زحمات و هزینههای شما را در یک چشم به هم زدن نابود کند. خیلی از آموزش صفر تا صد ووکامرس این سایتها، کدهای مخرب را داخل فایل قالب و افزونه قرار میدهند. اکثر سایتهایی که قالبهای پولی وردپرس را برای دانلود قرار میدهند قابل اعتماد نیستند. در دوره آموزش طراحی سایت فروشگاهی با قالب وودمارت شما از صفر تا صد آموزش خواهید دید که چگونه یک سایت فروشگاهی برای کسب و کار یا خدمات خود طراحی و پیاده کنید.


با استفاده از این افزونه ها در طراحی سایت با وردپرس می توانید گالری های جذابی به طراحی خود اضافه کنید. وردپرس به دلیل داشتن افزونه های رایگان بسیار زیادی که دارد امکان آموزش صفر تا صد ووکامرس توسعه فراوانی دارد و شما میتوانید تنها با چند کلیک و نصب افزونه مورد نیاز امکان لازم را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید. در ادامه خواهیم گفت که سرعت سایت تاثیر بسیار زیادی روی سئو سایت دارد ، برای همین سعی کنید تا حد ممکن حجم تصاویر پایین باشد و از فرمت jpg استفاده کنید. 


در ادامه روش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را مرحله به مرحله برای شما توضیح میدهم. تعدادی از این افزونهها قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی را به وردپرس اضافه میکنند. قابلیت توسعه: به لطف وجود هزاران افزونه و قالبهای رایگان و تجاری در وردپرس، هر ویژگی یا امکانی را که بخواهید میتوانید به سایت آموزش صفر تا صد ووکامرس خود اضافه کنید. تمام درگاههای پرداخت اینترنتی مستقیم و واسط افزونه سازگار با ووکامرس یا EDD را دارند. اما برای قرار دادن محصول در سایت اینترنتی و فروش آنها باید افزونه فروشگاهی روی وردپرس نصب کنید. به همین دلیل گزینه مناسبی برای ایجاد سایت فروشگاهی محسوب میشود. درست است که وردپرس به راحتی نصب میشود اما بعضی از مراحل نصب آن ممکن است برای شما کمی پیچیده باشد. چالش اصلی این است که نحوه ساخت سایت فروشگاهی را بلد نیستیم. درگاه پرداخت مهمترین بخش یک سایت فروشگاهی است. همچنین افزونه EDD سبکتر از ووکامرس است و سرعت سایت شما بالاتر خواهد بود. علاوهبر این هاست شما باید از نظر سخت افزاری قدرتمند باشد تا سایت با سرعت بالایی بارگذاری شود.


منبع: https://ferdykorpershoek.com/woocommerce-tutorial-create-an-ecommerce-store/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد