قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

امروز شروع کنید یادگیری وردپرس در 5 دقیقه (آپدیت 2023)

طراحان سایتها معمولا ترجیح میدهند از قالب مادر استفاده کنند زیرا میتوانند قابلیتهای اصلی و هستهای سایت را در قالب مادر حفظ کنند و قالب فرزند را برای ایجاد ویژگیها و امکانات مختلف دستکاری کنند. اساساً، شما میتوانید از وردپرس برای ساختن تمام محتوای جلویی سایت خود استفاده کنید و سپس از محتوای دوره خصوصی برای زبان آموزان خود قدرت آموزشی داشته باشید. اکثر افزونه ها از طریق خود وردپرس یا با دانلود و نصب فایل ها به صورت دستی از طریق FTP یا از طریق داشبورد وردپرس در دسترس هستند.   

به مجموعه فرآیندهایی که به بهبود عملکرد وبسایت شما در موتورهای جستجو از قبیل گوگل کمک می کند SEO یا Search Engine Optimization می گویند. البته استفاده بیرویه از افزونهها میتواند سایت شمارا دچار مشکل کند. برایم نامه بفرستید هرگاه: این بخش به شما این امکان رو خواهد داد تا هر زمان که کسی نظرارسال کرده بود وردپرس یک ایمیل برای شما ارسال کرده و شما را از ارسال نظر جدید مطلع کند.

ضمنا اگر شما “نصب وردپرس با یک کلیک” را در پنل هاستینگ خود ندارید، شاید در حال ارتباط با یک میزبان بد برای ساخت وبسایت خود هستید. حالا زمان آن است که به ساخت وبسایت خود بپردازید. در صورت تمایل به این لینک بروید. باشد، در اصل با وارد کردن این دامنه و کلیک بر روی Enter، میتوانید مراحل نصب وردپرس را مشاهده کنید. 1. به CPanel هاستینگ خود وارد شوید. اگر وبسایت شما هک شود، هم به لحاظ مالی و اقتصادی خسارت بسیار زیادی به شما وارد میکند. الیته یه نکنه مهم قابل اشاره این است.

که اگر نام فعالیت شما در نام دامنه شما باشد شانس شما برای بالاتر آمدن وبسایتتان در موتورهای جستجو زیادتر می رود. من همه کارهایی که مربوط به بروزرسانی دستی بود در سی پنل طبق این مظلب انجام دادم و حتی چندین بار هم خارج شدم و رفرش کردم ولی باز ورژن وردپرس هنوز قبلی هست یعنی 5.1 و تغییری نکرده.

با هر فردی که دانش برنامه نویسی ندارد هم بتوتند به اسانی استفاده کند. هدف این است که به شما کمک کند با وردپرس آشنا شوید و بتوانید به تنهایی وب سایت بسازید. قابلیت سازگاری با افزونه لرن دش و المنتور را داشته باشد تا بتوان به راحتی سایت را با هدف مودنظر طراحی و کامل تر کرد. هرچند به دلیل استفاده از این افزونه ممکن است گاهی با محدودیت مواجه شوید؛ اما در کل نمیشود از قدرت افزونه لرن پرس چشمپوشی کرد. امکان برگزاری وبینار و کلاسهای آنلاین و اعطای گواهی پایان دوره هم از دیگر مزیتهای این قالب آموزشی است.

این قالب یکی دیگر از قالبهای کارآمد و بسیار مفید برای وبسایتهای آموزشی آنلاین است. قالب Univer یکی دیگر از قالبهای آموزشی وردپرس است که با طراحی زیبا و مدرن آن میتوانید یک سایت جذاب و بینظیر را برای دانشگاه یا موسسه آموزشی خود طراحی کنید. از دیگر مزایای قالب Academia سازگاری با صفحهساز ویژوال کامپوزر، بهرهمندی از پنل تنظیمات قدرتمند و روولیشن اسلایدر است که همگی راه را برای طراحی سایتی مطابق.

با سلیقه و ایدهآلهایتان از یک سایت آموزشی هموار کردهاند. اگر بخواهیم به صورت خودمونی بگیم، وردپرس یک سیستم سایت ساز است که میتوان با آن هر مدل سایتی که مد نظرتون است رو به راحتی پیاده سازی کرد. قالب iAcademy یک قالب واکنشگرای آموزشی وردپرس است که برای ایجاد انواع دورههای آنلاین مدارس و موسسات آموزشی قابل استفاده است. Academia یک قالب وردپرس آموزشی فوق العاده حرفه ای است که برای سایتهای موسسات آموزشی بسیار مناسب است.

قالب Academia را میتوانید برای طراحی سایت با موضوعات آموزشی، دانشگاهی، موسسات آموزشی، دورهها و رویدادهای آنلاین، سایت مدرسه و … این سیستم که توسط ملت وب، فارسی سازی شده؛ دارای قابلیتهایی نظیر امکان برگزاری دورههای مختلف برای دانشجویان، امکان فروش دورهها به صورت اینترنتی با سیستم ووکامرس و سازگاری کامل با سیستم جامعه مجازی BBPress می باشد. قابلیت ایجاد پروفایل حرفهای برای مدرسان، امکان ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشآموزان در پروفایل مدرسین، تنظیم قیمتها و تخفیفات.

بهوسیلهی افزونه WooCommerce، انجام معاملات آسان و مطمئن از طریق اتصال به درگاه پرداخت ایرانی، امکان فروش دورهها به صورت محتوای مدیریت شده و پکیج، تنها بخشی از مزایا و امکاناتی هستند که این قالب حرفهای در اختیار شما قرار میدهد. حالا اگر هاست و دامنه را از قبل تهیه کرده باشید، اطلاعات مربوط به FTP نیز از طریقهاست در اختیار شما قرار گرفته است. با انجام این مراحل هاست دانلود شما به هاست اصلی متصل میشود و میتوانید لینکها را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد