قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

به طور فعال به مشتریان خود گوش فرا دهید

شما به عنوان یک توسعه دهنده وب ، زمان زیادی را صرف ایجاد دانش کامل در مورد آنچه یک وب سایت خوب می کند ، کرده اید. با این حال ، به عنوان یک طراح وب حرفه ای ، کار شما این نیست که بهترین وب سایت را با توجه به معیارهای خود بسازید ، بلکه ساختن بهترین وب سایت با توجه به مشتری شما است.


سیروس یونگ ، مدیر سایت. ، می گوید: "من می بینم که توسعه دهندگان وب جدید [اغلب] می خواهند وب سایت خود را برای مشتری طراحی کنند و بر اساس خواسته و نیاز مشتری طراحی نمی کنند." در مورد محصولات یا خدمات مشتری. عدم درک ماهیت تجارت مشتری خود یک اشتباه بزرگ است. "


مهمترین قسمت کار با مشتری گوش دادن به نیازهای اوست. اثبات اینکه بینش و نیازهای مشتری خود را جدی می گیرید می تواند به روشهای ساده اما موثر انجام شود.


یونگ می گوید: "یک روش خوب برای نشان دادن حرفه ای بودن شما یادداشت برداری از آنچه مشتری در طول جلسه صحبت کرده و ارسال ایمیل از مشتری در مورد مشخصات مکالمه شما است." "شما همچنین می توانید مجموعه ای از سوالات را برای مشتری آماده کنید که بیشتر به شما در جهت طراحی وب و عملکردهای وب کمک می کند."

به طور کارآمد کدگذاری کنید

جولین مورر ، توسعه دهنده جلوی Poki می گوید یکی از بزرگترین اشتباهاتی که سازندگان جدید مرتکب شده اند مهندسی بیش از حد است. در مدرسه ممکن است شما یاد بگیرید که چگونه یک راه حل عالی و ظریف برای یک مسئله کدگذاری ایجاد کنید ، اما مورر هشدار می دهد که این همیشه عملی نیست.


مورر می گوید: "دانستن چگونگی انجام این کار بسیار مهم است ، اما وقتی کار را شروع می کنید متوجه می شوید که" عالی "ساختن همه چیز زمان زیادی را می برد و نیازها تغییر می کند ، بنابراین گاهی اوقات کد زیبای شما به سطل آشغال می رود." "شما باید عمل گرا باشید و سعی کنید مسائل را ساده نگه دارید - البته این کار کمی متعادل کننده است."


آنچه را که روی آن کار می کنید ، از منظر حفظ کنید - و بدانید که برای موفقیت نیازی به چرخاندن مجدد چرخ نیست. مایکل الکسیس ، مالک Teambuilding ، به زبان ساده بیان می کند.

"اگر می توانید همان نتیجه را در 500 به دست آورید ، 10،000 خط کد ننویسید."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد