قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی
قالب وردپرس راستچین و فارسی

قالب وردپرس راستچین و فارسی

معرفی بهترین قالب وردپرس راستچین شده و فارسی

قالب وودمارت

قالب وردپرس فروشگاهی مهم است. قالب وودمارت وردپرس بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است. قالب Woodmart وردپرس همانند یک کلمه نامعلوم در دهه اخیر است اما به عبارت ساده این بدان معنی است که وب سایت شما باید به روشی خاص کدگذاری شود تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد صحیح مورد نیاز را پیدا کنند تا صفحه شما به درستی رتبه بندی شود. از طریق وبلاگ سایت مدیران می توانند مطالب متنوع و جذابی را برای جذب مشتریان بیشتر منتشر کنند.

قالب وودمارت

یک وبسایت عالی باید از طراحی های زیبای دمو برخوردار باشد تا بتواند شروع یه کار کند، و ما این کار را از ابتدا تشخیص دادیم و با بیش از ۳۵ طرح خیره کننده که برای شما تعبیه کرده ایم، امکان انتخاب از میان آنها را برای شما فراهم کرده ایم. اگر می خواهید با قالب woodmart وردپرس قالب وودمارت و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما همچنین اطمینان حاصل کرده ایم که وبسایت شما با بالاترین تراکم پیکسل ممکن بر حسب دستگاه کاربران نمایش داده می شود.

قالب Woodmart

در صورتی که بخواهید ما رایگان قالب را برای شما نصب میکنیم. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 6.0.2 در تاریخ 1400.01.23 به وردپرس باران اضافه شد. در این پست قصد دارم تا هم دانلود رایگان قالب Woodmart وودمارت رو براتون معرفی کنم و هم تمامی امکانات و جزئیات این پوسته رو شرح بدهم تا هر چه بیشتر با این قالب انعطاف پذیر آشنایی کامل داشته باشید و یکی از انتخاب های شما برای قالب سایتتان باشد. جهت نصب رایگان محصولات پس از خرید هر محصول از طریق ارسال تیکت درخواست خود را ارائه دهید. نکات مهم در پاسخگویی سریع تیکت چیست ؟

آموزش قالب وودمارت

زبان فارسی : ما در سعی کردیم یک قالب تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این آموزش نصب قالب وودمارت را فارسی سازی کردیم.البته بخش محتوای دموهای درون ریزی چون این دموها از نسخه اصلی قالب هستند.

دارای محتوا لاتین است که اگر هم فارسی بود یک محتوای آزمایشی است و شما باید با محتوای خودتان جایگزین می کردید.ولی تمام بخش تنظیمات قالب وودمارت کاملا فارسی سازی شده است. پس حتما در ادامه با ما همراه باشید. جستجوی ایجکس فوق العاده سریع و زیبا، چندین نحوه نمایش محصولات، ایجکس بودن تمام فیلترها و دسته بندی ها، مگامنوی قابل ویرایش با ویژوال کامپوزراست.

قالب وودمارت فارسی

فوتر بسیار منعطف،متناسب با نیازهای خود سفارشی سازی کنید. قالب woodmart دارای کنترل پنل قدرتمند، دارا بودن 4 فونت پرطرفدار فارسی، نمایش منوی موبایل فوق العاده حرفه ای، نصب آسان، امکانات ساخت مگامنوی حرفه ای، پیشخوان حساب کاربری اختصاصی، نمایش محصولات به صورت 360 درجه ، استایل های اختصاصی برای صفحات، سرعت بالای بارگذاری، انواع هدر و سربرگ، فوتر بسیار منعطف، نحوه نمایش محصولات متعدد و متفاوت، سازگاری با افزونه چند فروشندگی دکان را می توان از جمله ویژگی های اصلی این قالب برشمرد.

معایب قالب وودمارت

این قالب محبوب دارای امکانات فوق العاده ای است که از میان آن ها می توان به چندین مدل مختلف هدر و فوتر زیبا و قابل تغییر و شخصی سازی، سازگاری با افزونه های ویژوال کامپوزر، المنتور، افزونه های سئو، افزونه چند فروشندگی دکان، جستجوی ایجکس، نمایش محصولات به چندین شکل مختلف، نمایش محصول به صورت 360 درجه، فرم ورود و ثبت نام به سایت، مگامنوی قابل ویرایش اشاره کرد. برای فروش لوازم منزل، موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ، کادو و بدلیجات، لوازم الکترونیک، البسه و پوشاک، لوازم بازی و سرگرمی و تمام کسب و کار های اینترنتی، با این قالب یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کنید.

قالب وودمارت رایگان

از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد بخش فیلتر محصولات به صورت حرفه ای است که به صورت فارسی سازی شده و حرفه ای برای کاربران سایت قابل استفاده است برای بررسی این محصول در بخش دموهای فارسی به یک دسته بندی محصول مراجعه کنید.

این خصوصیات قالب وودمارت که در قالب ووکامرس وودمارت هم موجود هست عبارت اند از: سبد خرید، امکان افزودن محصول به علاقمندی ها، امکان نمایش سریع محصول، امکان فیلتر بر اساس قیمت، امکان فیلتر بر اساس برند، امکان فیلتر بر اساس رنگ، امکان فروش محصولات به شکل های مختلف نقدی و اقساط، امکان حمل و نقل حرفه ای و … WoodMart به شما امکان می دهد یک لیست داشته باشید اما رنگ های بسیاری را برای نمونه یا یک محصول خاص نشان می دهد که دارای اندازه، نوع، استایل و هدف مختلف است. قالب وردپرس Woodmart همراه با فیلم آموزش ۰ تا ۱۰۰ کار با قالب ارائه میشود ، همه قسمت های قالب به زبان فارسی توضیح داده شده است منو ها ، صفحه ساز قالب، تنظیمات قالب ، افزونه های لازم برای کار کردن با قالب هدر ها و فوتر ها و کدهایی که در ابزارک ها قرار میگیرند و دسته بندی ها و…

سفارشی سازی قالب وودمارت

این قالب از افزونه ی صفحه ساز وردپرس wpbakery page builder پشتیبانی می کند و شما با استفاده از این افزونه می توانید صفحات زیبایی را در سایت خود طراحی کنید،ضمن اینکه بخش های مختلفی از این قالب از تکنولوژی AJAX پشتیبانی می کند که این موضوع در بخش جستجو زنده محصولات قابل درک است. برای راه اندازی سریع قالب بسیار مفید میباشد، برای کسانی که تازه قصد راه اندازی سایتشان را دارند بسته نصب سریع میتواند بسیار مفید باشد.

قالب وودمارت با المنتور و ویژوال کامپوزر

شما میتوانید در کمتر از ۵ دقیقه فقط با چند کلیک سایت خودتان را کاملا آماده همانند پیش نمایش فارسی که در سایت ما مشاهده میکنید پیاده سازی بکنید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا به معرفی قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس بپردازیم. طرح بندی مختلف در بخش نمایش محصولات هم وجود دارد یعنی هر محصولی که موس روی آن رفت به چه شکلی نمایش داده شود و المان های مختلف را می توانید در نمایش انتخاب کنید و هیچ محدودیتی ندارد.

دانلود قالب وودمارت

به طور مثال طرحی است که خرید سریع وجود دارد می توانید در بخشی از صفحه از این طرح استفاده کنید و بخشی دیگر از طرح دیگری در خرید و دانلود قالب وودمارت استفاده کنید.

خرید از تم فارست: https://themeforest.net/item/woodmart-woocommerce-wordpress-theme/20264492

خرید قالب وودمارت: https://wpbaran.ir/woodmart/